خبرنگاران ورود خودروهای پلاک غیربومی به 7 شهرستان اصفهان ممنوع است

به گزارش تا بینهایت، اصفهان - خبرنگاران - رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به هفت شهرستان اصفهان، نجف آباد، گلپایگان، خوانسار، لنجان، مبارکه، تیران و کرون بدلیل شرایط قرمز و نارنجی آنها ممنوع است.

خبرنگاران ورود خودروهای پلاک غیربومی به 7 شهرستان اصفهان ممنوع است

سرهنگ محمدرضا محمدی، شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: همه پلاک های غیربومی باید از کلانشهر اصفهان خارج شوند و اهالی اصفهان نیز با توجه به نارنجی شدن شرایط این خطه اجازه خروج از شهر را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای با پلاک غیربومی در کلانشهر اصفهان از روز چهارشنبه جریمه می شوند، گفت: برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین جاری نیز محدودیت هایی اعمال خواهد شد.

محمدی ادامه داد: توقف در حاشیه تفرجگاه ها و زاینده رود و ورود به پارک صفه و ناژوان در این 2 روز ممنوع است و مشمول اعمال قانون می گردد.

وی از مردم خواست تا با توجه به فرایند افزایش آمار کرونا از سفر در روزهای آینده پرهیز نمایند و در صورت حضور در شهرهای دارای شرایط نارنجی و قرمز، هرچه سریعتر از آنها خارج شوند.

به گزارش خبرنگاران، در جدیدترین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید 19 که سه شنبه دهم فروردین در سامانه ماسک اعلام شد، شهرستان اصفهان و نجف آباد نیز در شرایط نارنجی و پرخطر قرار گرفتند.

در زمان حاضر در استان اصفهان 12 شهرستان در شرایط زرد(خطر متوسط)، سه شهرستان در شرایط آبی(کم خطر)، شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، تیران و کرون و نجف آباد در شرایط نارنجی(پرخطر) و 2 شهرستان گلپایگان و خوانسار در شرایط قرمز(بسیار پرخطر) قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حدود 778 بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

استان اصفهان پنج میلیون نفر جمعیت در 24 شهرستان دارد.

بر اساس مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1565

به "خبرنگاران ورود خودروهای پلاک غیربومی به 7 شهرستان اصفهان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودروهای پلاک غیربومی به 7 شهرستان اصفهان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید