دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تا بینهایت، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: در ابتدا یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم و خوشحالم که امروز در خدمت مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

وی اضافه نمود: خوشبختانه هیئت استان کهگیلویه و بویر احمد جزو هیئت های خوب است و بایستی از مجموعه اعضای هیات تقدیر و تشکر کنم و این وظیفه دوستان را برای رشد و تعالی بیشتر سنگین تر می کند.

رئیس فدراسیون عنوان نمود: استان کهگیلویه و بویراحمد ماهیت گردشگری دارد و به همین منظور پیشنهاد بنده این است که در بحث گردشگری ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی، این استان به عنوان پایلوت معرفی شود.

همچنین حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم تا انتها دولت سرانه ورزشی استان برای هر نفر به بیش از یک متر مربع برسد. با توجه به گردشگرخیز بودن استان، پیشنهاد شما برای فعالیت در حوزه گردشگری ورزشی روستایی بسیار مورد توجه است و مجموعه استان در این راستا در کنار فدراسیون خواهند بود.

وی شرح داد: اینکه شما به عنوان رئیس فدراسیون با علم و آگاهی دردهه مبارک فجر در ابتدا به سیستان و بلوچستان و سپس به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اید، جای خرسندی و خوشحالی دارد، چراکه در آمار در ابتدا سیستان و بلوچستان و سپس استان ما بیشترین جمعیت روستایی کشور را در خود جای داده اند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در انتها اعلام کرد: آماده برگزاری جشنواره ها و مسابقات در سطح کشور هستیم و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نیز در حوزه اعتبارات این استان را به طور ویژه ببینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1456

به "دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید