دیوار کوتاه حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران - اساتید حق التدریس پیغام نور شرایط پرداخت حقوق نابسامانی دارند وبرای دریافت حقوق چند ترم گذشته در تکاپو و پرس و جو از مسولین مرتبط هستند .

دیوار کوتاه حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور

به گزارش خبرنگاران، پیشتر در شهریور و آذر 1400 نیز خبرهایی مبتنی بر حقوق پرداخت نشده دوسال از حقوق این اساتید کار شد

اما همچنان با گذشت ماه ها از سال تحصیلی تازه، حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور شیراز پرداخت نشده است و گویی اساتید بعضی شهرهای دیگر نیز از اوضاع نابسامان پرداخت حقوق در پیغام نور شاکی هستند و علت این تعلل نیز نامشخص است و نیازمند جستجوی مسولین بالادستی برای برطرف این مشکل است.

در تازه ترین خبرمربوط به حقوق پرداخت نشده اساتید پیغام نور میتوان درد و دل یکی از این اساتید را با خبرگزاری مهردانست که بشرح زیر است:

متأسفانه بعد از طرح مطالبات ترم های قبل همچنان هیچ اتفاقی نیفتاده و دو سال حقوق عقب مانده اساتید مدعو کل کشور پرداخت نشده است.

این استاد مدعو دانشگاه که نخواست نامش فاش گردد، بیان نمود: این درحالیست که حق الزحمه ساعتی 14 هزار تومان با این افزایش قیمتها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این مبلغ چند سال است که ثابت مانده است.

او نداشتن بیمه و امنیت شغلی نداشته مدرسان مدعو پیغام نور را یکی از مصائب خود و هم صنفان خود دانست و ابراز کرد: چرا مزد مدرسان مدعو پیغام نور با نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش یکسان نیست؟

مدرس مدعو دانشگاه پیغام نور استان فارس ادامه داد: از هفته ای هفت روز تدریس سال 88 به یک درس در هفته رسیده ایم و هر گونه اعتراض اساتید نیز منجر به قطع همکاری می گردد.

وی با اشاره به اینکه 13 سال است که تدریس می نماید، توضیح داد: 13 سال از زندگیم بدون هرگونه پشتوانه بیمه ای و حقوقی سپری شد زیرا با این حق التدریس توان رد کردن بیمه بصورت اختیاری هم نداشتم.

این مدرس مدعو دانشگاه پیغام نور فارس از طرح مطالبه حدود 30 از اساتید فنی مهندسی پیغام نور شیراز اطلاع داد و گفت: در اعتراض به شرایط موجود نمرات را وارد نکرده ایم، اما با فشار دانشجویان و دانشگاه تعدادی از اساتید نمرات را وارد کردند.

امید است با برطرف موانع این تعلل بزرگ در پرداخت، انگیزه ای برای ماندن وادامه دادن این اساتید ایجاد کرد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2005

به "دیوار کوتاه حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور" امتیاز دهید

2 کاربر به "دیوار کوتاه حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار کوتاه حقوق اساتید حق التدریس پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید