راه اندازی انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران/مازندران نماینده انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران در شرق مازندران گفت: انجمن بانوان فعال با هدف زمینه سازی، ساماندهی و تقویت حضور مالی - اجتماعی بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد و تا به امروز 170عضو دارد.

راه اندازی انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فریده سعیدآبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری یک انجمن کشوری با هدف توانمندسازی و ارتقای توانایی های بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری است.

وی توضیح داد: زیربنای این انجمن توسط دکتر شیرکوند معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان گردشگری و تاجیک مدیرکل مناطق نمونه و زیرساخت ها شکل گرفته است.

سرمایه گذار حوزه گردشگری مازندران گفت: علاوه بر توانمندسازی بانوان در این حرفه، پشتیبانی، حمایت، تسهیل گری، مشاوره و پایش عملکرد در زمینه بهبود فضای کسب وکار، تقویت تعاملات با بخش دولتی و شبکه سازی بین سرمایه گذاران مرتبط و تشکیل شبکه های محلی، استانی و ملی از آنان جز اهداف این تشکل است.

وی اضافه نمود: انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران، انجمنی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که تا به امروز به 31استان کشور سفر نموده و 170عضو دارد.

سعیدآبادی با بیان اینکه حوزه فعالیت انجمن سراسر ایران و بین المللی است، ادامه داد: انجمن می تواند پس از تصویب هیئت مدیره و هماهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در مراکز استان ها، شعبه و در شهرستان ها و خارج از کشور نمایندگی دایر کند. این انجمن پلی میان فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی و مسئولان ذیربط دولتی است تا مسئولان دولتی با مسائل و معضلات این بخش آشنا شده و راهکار هایی برای برطرف آن پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 720

به "راه اندازی انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید