ربیعی: برای حضور زنان در ورزشگا ه ها به دنبال راه های تضمین شده هستیم

به گزارش تا بینهایت، سخنگوی دولت گفت: هم اکنون در تمامی بازی های ملی، زنان می توانند به ورزشگاه ها بروند. زیرساخت ها در ورزشگاه ها فراهم است و این امکان وجود دارد در بازی های لیگ هم حاضر شوند.

ربیعی: برای حضور زنان در ورزشگا ه ها به دنبال راه های تضمین شده هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرنگاران، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه 20 شهریور) هیئت دولت در جمع خبرنگاران با گفت: دولت همه مطالبات مردم را دنبال می کند از جمله مطالبات سیاسی که مشارکت در انتخابات است.

ربیعی گفت: در مسائل اجتماعی همواره حقوق زنان را دنبال کردیم. البته مطالبات اجتماعی و اقتصادی مشابهت هایی دارد. درباره حضور زنان در ورزشگاه ها به دنبال راه های تضمین شده هستیم و اعتقادی به اصل یک گام به پیش و صد گام به پست نداریم. حضور زنان در فعالیت های اجتماعی حرف درستی است. 66 درصد اشتغال را زنان به خودشان اختصاص دادند.

سخنگوی دولت با درباره فوت سحر خدایاری یکی از هواداران فوتبال گفت: در این باره گزارش های تهیه و ابعاد موضوع بررسی خواهد شد؛ منتظر هستیم که گزارشی آماده و ابعاد موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

ربیعی در سخنانش با اشاره به موضوع عاشورا، آن را عامل وحدت ملی و عامل وحدت مسلمانان دانست و گفت : از همه سخنرانان، وعاظ، عالمان که مصایب و مسائل عاشورا را تبیین کردند، تشکر کرد و گفت: از حادثه پیش آمده در شهر کربلا ابراز تاسف می کنیم و به خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند، تسلیت می گوییم؛ هیچ ایرانی در این حادثه فوت نکرده و حال زخمی های ایرانی این حادثه خوب است.

وی درباره سیاست دولت درخصوص ورود زنان به ورزشگاه ها اضافه نمود: هم اکنون در تمامی بازی های ملی زنان می توانند به ورزشگاه ها بروند. زیرساخت ها در ورزشگاه ها فراهم است و این امکان وجود دارد که در بازی های لیگ هم حاضر شوند.

سخنگوی دولت درباره بازداشت شبنم نعمت زاده گفت: ارتباط ایشان با دارو در همین حوزه است که بدهکار حوزه است، بیشتر از این اطلاعاتی ندارم و امیدوارم مقامات قضایی توضیح بیشتری بدهند و اگر اطلاعات بیشتری به دست آوردند، ارائه می کنند.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره مبارزه با فساد و نقش دولت در آن،گفت: گام اول مبارزه با فساد از بین بردن زمینه هایی مثل یارانه ها و وام های بانکی است. بحث دوم نیز بحث گلوگاه های فساد مانند مجوزها و اختیارات است که این دو مورد مدت هاست مورد تاکید دولت قرار گرفته است و این زمینه ها گلوگاه ها هر روز محدودتر شده است

وی اضافه نمود: برخورد انضباطی یکی از موارد لازم با فساد است ولی گاهی برخی موارد اعلام می شود و برخی نمی شود. گاهی موارد کوچک در سطح ملی بزرگ می شود یا بین تصمیم اتخاذ شده و آثار آن را فساد می دانند ولی به طور کلی دولت معتقد است که باید با فساد مبارزه قاطع صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 354

به "ربیعی: برای حضور زنان در ورزشگا ه ها به دنبال راه های تضمین شده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: برای حضور زنان در ورزشگا ه ها به دنبال راه های تضمین شده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید