رضامیرکریمی خطاب به پوراحمد: چرا صبر نکردی رفیق؟

به گزارش تا بینهایت، رضا میرکریمی در پی درگذشت ناگهانی کیومرث پوراحمد خاطره ای از همکاری شان در فیلم نگهبان شب بازگو کرد و حسرت خورد که چرا فرصت نشده است با هم فیلم را روی پرده ببینند.

رضامیرکریمی خطاب به پوراحمد: چرا صبر نکردی رفیق؟

رضا میرکریمی در پی درگذشت ناگهانی کیومرث پوراحمد خاطره ای از همکاری شان در فیلم نگهبان شب بازگو کرد و حسرت خورد که چرا فرصت نشده است با هم فیلم را روی پرده ببینند.

این فیلمساز در پی تماس ایسنا نوشتاری کوتاهی را اختصاصا در اختیار ایسنا گذاشت و درباره همکاری کوتاه شان در نگهبان شب نوشت: بدجوری گیر نموده بودم، صحنه چیده شده بود و کار نور خیلی وقت پیش تمام شده بود، بازیگری که از قبل برای یک نقش کوتاه انتخابش نموده بودم، غلط از آب در آمده بود و همون برداشت اول آب پاکی را ریخت روی دست همه ما، چند بار همین ساعت صبح زنگ زده بودم و تو خواب بودی.

این بار انگار بسم الله از ته دل اثر کرد. تلفن را برداشتی. خودت هم تعجب کردی که چرا امروز گوشی ت سایلنت نیست. یک ساعت بعد بی منت سر صحنه بودی و همزمان با تست گریم، صبحانه خوردی و دیالوگ ها را تمرین کردی. هم لهجه را شیرین کردی، هم به جمله ها طنز بخشیدی.

یک ساعت بعد پلان ها را که رنگ صمیمی تو را داشت، با موفقیت گرفتیم. حتی بیشتر از انتظارم شد. برایت اصلاً عجیب نبود که نام نقش توی فیلمنامه هم کیومرث بود، گفتی به قسمت اعتقاد نداری ولی همواره وقتی پای رفاقت در میان باشد، کارها درست می گردد. همین چند روز پیش برایم پیام دادی، دلت گرفته بود از حجم جهل و خرافه توی جامعه.

ناامیدانه از امید گفتم و برای اینکه حرف را عوض کنم، قرار گذاشتیم بعد از ماه مبارک که از سفر برگشتم، فیلم و بازی خوب تو را با هم ببینیم. حیف شد. چرا تا عید صبر نکردی رفیق؟

کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران چهارشنبه، 16 فرودین ماه از جهان رفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2218

به "رضامیرکریمی خطاب به پوراحمد: چرا صبر نکردی رفیق؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضامیرکریمی خطاب به پوراحمد: چرا صبر نکردی رفیق؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید