روانی ترافیک در منطقه 15 با اجرای اصلاح هندسی معابر پر تردد

به گزارش تا بینهایت، اصلاح هندسی 5 نقطه مهم منطقه 15 طی شش ماه نخست سال به منظور تسهیل تردد شهروندان در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس انجام شد.

روانی ترافیک در منطقه 15 با اجرای اصلاح هندسی معابر پر تردد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر اضافه نمود: این عملیات در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز در این تقاطع به اجرا درآمد.

او به تشریح این عملیات ها پرداخت و گفت: در این راستا اصلاح هندسی میدان واقع در تقاطع خیابان هاشم آباد و خیابان شهید رضایی با حجم عملیات اجرایی 8 هزار مترمربع و اصلاح هندسی بلوار خاتم الانبیاء (قصرفیروزه) با خیابان 15 متری دوم افسریه با هماهنگی معاونت فنی و مهندسی سازمان ترافیک شهر تهران به مساحت 2 هزار مترمربع انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه اضافه نمود: انجام اصلاح هندسی تقاطع پل بعثت تا تقاطع لاین کندرو خیابان رجب نیا به تندرو خیابان رجب نیا به طول 70 متر به منظور برطرف سد معبر وانت بار ها و جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی های فصلی انجام شد.

او ادامه داد: اصلاح هندسی میدانگاه بلوک e شهرک والفجر تقاطع خیابان والفجر 2 و کوچه معدنی یک به حجم 204 متر مربع براساس درخواست شهروندان و شورایاران در راستای متناسب سازی عرض معبر با خیابان و عدم توقف وسایل نقلیه سنگین در میدانگاه انجام شد.

لواف زاده در سرانجام به تشریح دیگر عملیات اصلاح هندسی در نیمه نخست سال اشاره نمود و اضافه نمود: احداث دوربرگردان مقابل مسجد سید الشهدا به مساحت 600 مترمربع با هدف تسهیل دسترسی اتوبوس ها به لاین کندرو بزرگراه امام رضا(ع) و کاهش راستا رفت و آمد خودروها در راستا نیز اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1223

به "روانی ترافیک در منطقه 15 با اجرای اصلاح هندسی معابر پر تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانی ترافیک در منطقه 15 با اجرای اصلاح هندسی معابر پر تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید