روسیه درس خوبی به والیبال ایران داد، باید به المپیک صعود کنیم

به گزارش تا بینهایت، بهنام محمودی در مصاحبه با خبرنگاران درباره نتایج تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی روسیه برگزار گردید گفت: ابتدا به ملی پوشان خسته نباشید می گویم. برای تیم نوجوانان و بانوان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم حاصل زحمات خود را با کسب نتیجه مطلوب ببینند. تیم ملی در بازی نخست مقابل کوبا بازی خوبی ارائه نداد، در بازی دوم با توجه به قوی نبودن تیم مکزیک از بازیکنان ذخیره استفاده شد تا آنها نیز در جریان مسابقات قرار گیرند.

روسیه درس خوبی به والیبال ایران داد، باید به المپیک صعود کنیم

کارشناس والیبال ادامه داد: بازی سوم برابر روسیه برگزار گردید که این تیم عنوان دار جهانی و المپیک است، بازیکنان خوبی دارد. تیم ملی بازی خوبی برابر این تیم داشت و اگر با همین شرایط ایران میزبان بود قطعا نتیجه فرق می کرد. در هر صورت ملی پوشان کوشش خود را کردند.

وی تاکید نمود: روسیه درس خوبی به ایران داد آنها از بازیکنان جوان خود ستاره ساختند و در بازی برابر ایران همین جوانان حضور داشتند. این نشان می دهد والیبال روسیه دارای ساختار و افراد متخصص است و اینگونه تصمیم گیری می نمایند. اینها همه درس خوبی برای ما شد تا از آن تجربه بگیریم.

محمودی با اشاره به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک گفت: امیدوارم جز 8 تیم برتر آسیا قرار و سپس راهی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک شویم و سهمیه را کسب کنیم. باید جواز حضور در المپیک را بگیریم در غیر اینصورت امتیاز منفی برای والیبال ثبت خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که در مسابقات قهرمانی آسیا از چه ترکیبی باید استفاده کرد؟ گفت: به عنوان کارشناس اعتقادم بر این است تا 50-40 درصد ترکیب بازیکنان اصلی به همراه 40-50 درصد بازیکنان جوان و نفراتی مانند شهرام محمودی و سایر که به هر دلیلی بیرون بوده اند باید استفاده گردد تا اینها برای تورنمنت های آینده نیز مهیا شوند.

محمودی درباره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به میزبانی ایران روی سکو قرار خواهیم گرفت و با تمام قوا باید برای انتخابی المپیک مهیا شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 261

به "روسیه درس خوبی به والیبال ایران داد، باید به المپیک صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه درس خوبی به والیبال ایران داد، باید به المپیک صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید