ساری: شرایط بازی کردن رونالدو را آنالیز می کنیم، طبیعی است که مقابل رم به دردسر بیفتیم

به گزارش تا بینهایت، مائوریتزیو ساری به تداوم فرایند خوب تیمش امیدوار است.

ساری: شرایط بازی کردن رونالدو را آنالیز می کنیم، طبیعی است که مقابل رم به دردسر بیفتیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از امیدواری به تداوم فرایند خوب بانوی پیر سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: فردا شب انتظار بازی سختی را مقابل رم دارم. رم، خارج از خانه گل های زیادی می زند و کم گل می خورد. آن ها تیمی سطح بالا هستند. رم تیمی قوی به نظر می رسد و طبیعی است که در مقاطعی از بازی مقابل آن ها به دردسر بیفتید.باید با وجود داشتن بازیکنانی متفاوت در خط حمله، فرم و تعادل خود را حفظ کنیم؛ اگرچه هنوز تصمیمی در مورد چینش بازیکنان و سیستم تیم نگرفته ام.

او اضافه کرد: کوادرادو امروز محض احتیاط در باشگاه بدنسازی به تمرین پرداخت. الکس ساندرو هم از ناحیه ماهیچه عرضی شکم دچار مشکل شده اما مشکل او جدی نیست و شرایط هر 2 آنالیز می گردد. با توجه به بازی های پیش رو، نمی توانیم روی بازی کردن 5 یا 6 بازیکن به صورت قطعی برنامه داشته باشیم.هر بازی، مهم ترین بازی است. شرایط کریستیانو رونالدو را فردا صبح آنالیز خواهیم کرد. باید ببینیم او در شرایط مناسب برای 3 بازی پشت سر هم قرار گرفته است و کامل ریکاوری نموده یا نه.

وی ادامه داد: رابیو بازی گذشته را با چند کوفتگی جدی به خاتمه رساند و شرایط او نیز فردا آنالیز خواهد شد. رابیو حتی در مدت ریکاوری میان بازی ها، قدرت فیزیکی بالایی دارد. دنیلو بازیکنی قابل اتکا است و دست حریف را به خوبی می خواند. دنیلو شخصیتی عالی دارد و بازیکنی مهم در رختکن ماست. هیگواین خوب کار می نماید و امروز در تمرینات خیلی فعال بود. هیگواین در حال سپری کردن فصلی عالی است و به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم، پیشرفت زیادیداشته است. داگلاس کاستا هنوز به اوج آمادگی نرسیده اما او خوب کار می نماید و در حال رسیدن به استمرار و ثبات در تمرینات نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 741

به "ساری: شرایط بازی کردن رونالدو را آنالیز می کنیم، طبیعی است که مقابل رم به دردسر بیفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: شرایط بازی کردن رونالدو را آنالیز می کنیم، طبیعی است که مقابل رم به دردسر بیفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید