ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است

به گزارش تا بینهایت، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است.

ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است

محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار ، درباره فرآیند واکسیناسیون جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه خوارزمی بیشتر اعضای هیئت علمی و کارکنان و کارمندان دانشگاه دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

او افزود: برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جامعه دانشگاهی خوارزمی در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم طی روز های آینده فرآیند آن را تکمیل کنیم.

عبداللهی توضیح داد: برخی از دانشگاه ها اعلام نموده اند که به صورت انفرادی برخی کلاس ها را در مهر حضوری برگزار می نمایند، اما تمامی دانشگاه ها در این زمینه باید تابع ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: برداشت اولیه دانشگاه ها با توجه به ویروس کرونا این است که دانشجویان ورودی حتما مجازی آموزش ببینند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکتری برای درس های پژوهشی، کار های آزمایشگاهی، دروس عملی و ... به صورت حضوری وارد دانشگاه شوند، اما ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این زمینه تصمیم گیری نهایی را اعلام کند.

عبداللهی اعلام کرد: برای تزریق واکسن به جامعه دانشگاهی خوارزمی از هر نوع واکسنی مانند سینوفارم و آسترانزکا استفاده کردیم و محل واکسیناسیون دانشگاه خوارزمی هم در کرج است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: برای واکسیناسیون دانشجویان هم فهرست تمامی محصلان را به وزارت علوم و وزارت بهداشت ارسال نموده ایم تا آن ها متناسب با تصمیم گیری های ستاد ملی مقابله با کرونا واکسیناسیون دانشجویان را شروع نمایند، اما هنوز خبری در این زمینه نیست.

عبداللهی درباره ثبت نام پذیرفته شدگان دانشجویان ورودی دکتری دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشجویان دکتری دانشگاه خوارزمی از دیروز شروع شده و امروز به انتها می رسد.

او گفت: سازمان سنجش ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی دکتری دانشگاه خوارزمی را بدون دانشجویان استعداد درخشان 150 نفر اعلام نموده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: تمامی دانشجویان مقطع دکتری بعد از ثبت نام می توانند انتخاب واحد را از اواخر شهریور ماه شروع نمایند و سال جاری با توجه به شرایط کرونا همچون سال گذشته تمامی ثبت نام ها مجازی انجام خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1767

به "ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ملی کرونا زمان واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید