الزام تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونای آزمون استخدامی ، امکان اعلام شرایط بومی مجددا از هشتم دی فراهم شد

به گزارش تا بینهایت، داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند جهت حضور در محل امتحان باید نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

الزام تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونای آزمون استخدامی ، امکان اعلام شرایط بومی مجددا از هشتم دی فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کشور هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1399 در روز های 11 و 12 دی ماه با حضور 565 هزار و 238 داوطلب برگزار می شود.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) می توانند فرم خود اظهاری را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر های محل برگزاری آزمون معین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات برای این دسته از داوطلبان از روز چهارشنبه 3 دی ماه تا سرانجام روز پنجشنبه 4 دی ماه 1399 است. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های معین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 از روز دوشنبه 8 دیماه 99 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

سایر متقاضیان آزمون استخدامی لازم است از روز سه شنبه 9 دی 99 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل نماینده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

گفتنی است، همچنین سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای درباره ایجاد امکان مجدد برای ویرایش شرایط بومی در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 منتشر کرد که بر این اساس متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر نسبت به اعلام شرایط بومی خود اقدام نکرده اند می توانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (99/8/10 لغایت 99/10/12)، بر اساس توضیحات مندرج در بند ب اطلاعیه مذکور نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام نمایند. لازم به توضیح است امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1396

به "الزام تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونای آزمون استخدامی ، امکان اعلام شرایط بومی مجددا از هشتم دی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونای آزمون استخدامی ، امکان اعلام شرایط بومی مجددا از هشتم دی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید