سفرتان را با امتحان کردن این موارد مجذوب کننده تر کنید!

به گزارش تا بینهایت، دلایلی که تجربه زندگی در کشوری دیگر را فوق العاده می نماید.

در طول سفر با مواردی برخورد خواهید کرد که هیجان سفر را بالا می برد. بطور کل تغییرات اینچنینی و آشنایی با فرهنگ و آدم های تازه بسیار مجذوب کننده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

سفرتان را با امتحان کردن این موارد مجذوب کننده تر کنید!
  • سکونت در یک خانه نو: اول از همه وقتی به شهری می رسید، تصمیم گرفتن برای اینکه کجا ساکن شوید، هیجان انگیز است. آنالیز خانه های زیاد و اینکه بخواهید کارمند مشاور املاک را (که انگلیسی صحبت نمی کند) متوجه سازید که یک آپارتمان یک خوابه می خواهید نه یک اتاق کار ، مطمئنا سرگرم نماینده است. در نهایت وقتی به آپارتمان نوتان اسباب کشی می کنید از اینکه اقامت در کشوری نو، شهری نو با تجربه های نو را شاهد هستید، نوعی هیجان زدگی و شگفتی به سراغ تان خواهد آمد.
  • مشاهده تغییرات فصلی متفاوت: برای بعضی از مردم زندگی در یک کشور خارجی می تواند به معنای تماشا فصل های متفاوت برای اولین بار باشد. برای بقیه می تواند به معنی لذت بردن از هوای گرم و آفتابی در سراسر سال و یا مشاهده بارندگی های سیل آسا باشد. تا به حال کوشش نموده اید که دوچرخه تک دنده تان را در هنگام گردباد برانید ؟ و یا ممکن است در کشوری گرم و استوایی زندگی نموده باشید و تنها بارش برف را در فیلم ها و عکس ها دیده باشید و بس در حالی که با ورود و اقامت در یک کشور دیگر می توانید از نزدیک این نعمت زیبای خداوندی را ببینید و لذت ببرید. دیوانگی است؟! نه؟! اما سراسر لذت است.
  • دوست شدن با افراد محلی: در حال حاضر چند وقتی است که در اینجا زندگی می کنیم و رستوران ها و فروشگاه های کوچک مورد علاقه مان را پیدا نموده ایم که برای خرید میوه و سبزیجات ، غذاهای آماده بیرون(street eat) و برترین غذاهای چینی به این مکان ها می رویم. از صاحبان مغازه ها گرفته تا همکاران ، با زندگی در یک مکان خاص، می توانیم با افراد محلی صمیمی شویم.
  • تماشا روزانه اتفاق های نو: در اینجا، هر روز که بیدار می شویم می دانیم قرار است چیزی تازه ببینیم . کشورهای آسیایی پراز شگفتی است. از گروه های زنان که در پارک دور هم جمع می شوند تا پیرمردانی که با بادبادک های شان یا یویوهای بسیار بزرگ شان بازی می نمایند ، همواره یک اتفاق در حال رخ دادن است و همین موضوع زندگی شما را از یکنواختی و روتین بودن به طور کامل در خواهد آورد.
  • خوردن غذاهای متفاوت در هر روز: برای ما یکی از برترین قسمت های زندگی در خارج، امتحان غذاهای نو ژاپنی بود. اینجا غذاهایی وجود دارد، که ما حتی نام شان را هم نشنیده ایم و از هر آنچه که امتحان می کنیم، لذت می بریم . غذاهای عجیبی هم در خیابان به فروش می رسند که اصلا علاقه ای به امتحان کردنشان نداریم، اما به جز آنها بقیه غذاها بسیار خوشمزه هستند.
  • سیاحت در شهر نوتان وشهرهای اطرافش : گردش در اطراف و کشف قسمت های مختلف شهرمان، یک راه عالی برای گذران روز بود. این شهر پر از کانال های آب است، بنابراین کافی بود یکی از آنها را انتخاب کنیم و درکنار آن قدم بزنیم تا خسته شویم. به علاوه در اطراف آن نیز شهرها و شهرک های زیادی وجود دارد که تا رسیدن به آنها تنها یک اتوبوس فاصله است. آنالیز محیط های نو همواره هیجان انگیز است.
  • استفاده از یک واحد پول نو: حساب کردن ین به جای دلار، کاری است که تا به آن عادت کنید، زمان می برد. محاسبه اینکه کدام اسکناس یا سکه را به مغازه دار بدهید، در ابتدا می تواند یک نوع ماجراجویی باشد، اما در نهایت سرگرم نماینده است.
  • امتحان یک زبان نو : زبان ژاپنی ما خیلی بد است. خیلی کم از آن می دانیم؛ می توانیم از جایی به جای دیگر برویم، غذا از رستوران سفارش بدهیم و سوالات ساده ای درباره آدرس مکان ها بپرسیم، اما به جز اینها اصلا چیزی بلد نیستیم. اما انصافا این زبان، زبان سختی است. من پیشنهاد می کنم وقت بیشتری را برای یادگیری زبان کشوری که به آن مهاجرت می کنید بگذارید. چون حتی اگر موقتی را تجربه می کنید هم چیزی از دست نخواهید داد و می توانید با یادگیری یک زبان نو به دانش خود اضافه نموده و بعلاوه با مردم این کشور در مکانها و کشورهای مختلف نیز به محض روبرویی به سادگی ارتباط برقرار کنید.
  • یاد گرفتن درباره فرهنگی نو: وقتی به کشوری می روید، نگاه تان به آنجا عمیق تر می گردد و کمی در خصوص آن کشور یاد می گیرید. وقتی که در جایی زندگی می کنید، می توانید به راستی سنت و فرهنگ آن را بشناسید. ما توانستیم چیزهای خیلی منحصر به فردی درمورد مردم یاد بگیریم که اگر تنها یک ماه در اینجا می ماندیم، این مساله امکان پذیر نبود.
منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2020

به "سفرتان را با امتحان کردن این موارد مجذوب کننده تر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرتان را با امتحان کردن این موارد مجذوب کننده تر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید