سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم خراسان شمالی

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعزام کاروان انقلاب به روستا ها و نقاط مرزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر اطلاع داد.

سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم خراسان شمالی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار از ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در این کاروان در جهت رفع کردن موانع و مسائل مردمی در مناطق محروم و همچنین حفظ وحدت، مقاومت در مقابل هجمه های دشمنان کشور پیش بینی شده است.

الهی راد بابیان اینکه در قالب این کاروان خدمات متنوعی همچون پزشکی و درمانی، فرهنگی، مشاوره، کاروان سلامت، پیک سیار امید و اکران فیلم به مردم این نقاط ارائه می گردد، اضافه کرد: این کاروان طی دهه فجر به سه نقطه محروم استان اعزام می شوند.

او منطقه گیفان را اولین هدف کاروان انقلاب و ارائه خدمات متنوع مطرح نمود و گفت: این کاروان در دومین روز دهه فجر در روستا های این منطقه ساکن شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: منطقه حصار چه نیز در 15 بهمن ماه میزبان کاروان انقلاب است که در قالب این کاروان خدمات مهمی ازجمله ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه می گردد و همچنین سومین سفر کاروان انقلاب منطقه شیرین سو و خر توت است.

الهی راد اضافه کرد: در قالب این کاروان ملاقات هایی به منظور آنالیز مسائل و احتیاج های خانواده های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد انجام می گردد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 677

به "سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید