سندرز: تا چند روز دیگر اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر می کنم، با فروش کتاب میلیونر شدم

به گزارش تا بینهایت، برنی سندرز کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در مصاحبه ای گفت، تا چند روز دیگر اظهارنامه مالیات های پرداختی از سوی خود را منتشر می نماید و این که خودش را با توجه به درآمدی که از فروش کتاب به دست آورده است میلیونر می داند.

سندرز: تا چند روز دیگر اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر می کنم، با فروش کتاب میلیونر شدم

به گزارش خبرنگاران، برنی سندرز که از اصلی ترین کاندیداهای ریاست جمهوری در حزب دموکرات آمریکا محسوب می گردد در مصاحبه ای به نیویورک تایمز گفت: در آینده خیلی نزدیک و مطمئناً تا قبل از 15 آوریل (26فروردین) ما اظهارنامه اقتصادیاتی خود را منتشر خواهیم کرد. من امیدوار هستم که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز دقیقاً همین کار را انجام دهد.

او در ادامه این اظهاراتش گفت: ما می خواهیم فهرست اقتصادیات های پرداختی خود در مدت 10 سال گذشته را منتشر کنیم و امیدوار هستیم که دونالد ترامپ هم در همان روز چنین اقدامی را انجام دهد.

سندرز در ادامه این مصاحبه اضافه کرد که او یک میلیونر محسوب می گردد و علت آن درآمدش از راه فروش کتاب است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت که آخرین کتاب سندرز به نام ما از این جا به کجا می رویم سال گذشته میلادی منتشر شد.

او در ادامه اظهاراتش به نیویورک تایمز گفت: من کتابی که جزو پرفروشها بوده نوشتم و اگر شما هم کتاب پرفروش بنویسید شما هم می توانید میلیونر شوید.

اخیراً سندرز و دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا کوشش داشتند با اقدام در مورد انتشار اطلاعات اقتصادی خود، ترامپ را برای منتشر کردن اطلاعات مربوط به اقتصادیات های پرداختی اش تحت فشار قرار دهند.

سندرز مدتها پیش وعده داده بود که اظهارنامه اقتصادیاتی خود را در ارتباط با کمپین انتخاباتی اش منتشر می نماید و گفته که او و همسرش جین بدون استفاده از یک حسابدار این اظهارنامه را آماده می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 175

به "سندرز: تا چند روز دیگر اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر می کنم، با فروش کتاب میلیونر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: تا چند روز دیگر اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر می کنم، با فروش کتاب میلیونر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید