سیاهی دور چشم خود را با راه های خانگی نابود کنید

به گزارش تا بینهایت، حلقه های تیره دور چشم، مشکل پوستی جدی و مهمی نیستند اما باعث می شوند تا افراد خسته، بی حوصله، بیمار و پیرتر به نظر برسند.

سیاهی دور چشم خود را با راه های خانگی نابود کنید

شما می توانید به سادگی و با به کارگیری بعضی از درمان های خانگی از شر حلقه های دور چشم خلاص شوید. در این مطلب از خبرنگاران راه چارههایی را برای برطرف سیاهی دور چشم در خانه بیان می کنیم.

4 راه چاره برای برطرف سیاهی دور چشم

با روغن نارگیل پلک ها را نرم کنید

درست است که روغن نارگیل با سیاهی دور چشم مبارزه نمی کند، اما راه حلی برای کاهش خطوط نازک، چین و چروک زیر چشم و خشکی پوست زیر چشم شما است. این روغن همواره در دسترس، به علت داشتن خواص مغذی به عنوان یک غذای فوق العاده شناخته می گردد و در عین حال فرآورده ای زیبایی بخش و آرایشی نیز هست که با غلظت بالای اسیدهای چرب باعث کاهش التهاب می گردد و شما می توانید با به کارگیری دقیق و منظم آن، رطوبت رسانی فوق العاده ای برای پوست خود فراهم کنید.

حفظ رطوبت در پوست با استفاده از روغن زیتون

از آنجاکه این روغن رایج در آشپزی، حاوی ویتامین های محلول در چربی است، می تواند جهت آبرسانی به پوست زیر چشم در خانه به کار رود. البته پژوهش های دقیق درباره سنجش اثربخشی روغن زیتون روی حلقه های تیره و چروک زیر چشم وجود ندارد، اما استفاده از آن با حرکات ضربه ای ملایم روی پوست نم دار می تواند موجب به دام افتادن رطوبت و حفظ آن در پوست گردد.

با آلوئه ورا پف دور چشم خود را بگیرید

اگر در خانه شما گیاه آلوئه ورا وجود دارد می توانید از برگ های آبدار آن برای پوست خشک بهره ببرید. تحقیقات نشان داده است که گیاه آلوئه ورا سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنزیم ها، اسیدهای چرب و دارای ویژگی های ضدالتهابی برای پف زیر چشم و درمان سیاهی دور چشم است.

ماساژ با روغن آرنیکا برای برطرف سیاهی دور چشم در خانه

اگر کبودی زیر چشمان شما به علت گشاد شدن رگ های خونی باشد، اندازه کمی آرنیکا می تواند به بهبود کبودی پوست شما یاری کند. نوع موضعی روغن آرنیکا می تواند در بهبود ظاهری، برطرف کبودی و بعضی بیماری های پوستی نیز موثر باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه یک شوینده طبیعی برای آرایش خود در منزل بسازید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2096

به "سیاهی دور چشم خود را با راه های خانگی نابود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاهی دور چشم خود را با راه های خانگی نابود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید