سیلاب آب و برق 20 روستای شهداد و گلباف کرمان را قطع کرد

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بر اثر سیل و سیلاب ناشی از بارندگی، آب و برق 20روستای این استان در مناطق شهداد و گلباف همچنان قطع است و نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به ساکنان این روستاها هستند.

سیلاب آب و برق 20 روستای شهداد و گلباف کرمان را قطع کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مجید سعیدی عصر آدینه 29 فروردین اضافه نمود: به دستور استاندار کرمان نیروهای امدادی از ساعت یک بامداد آدینه به رغم بارش باران در مناطق شهداد و گلباف حضور یافتند و به علت تخریب زیرساخت های جاده ای و باتلاقی شدن اطراف روستاهای محاصره در سیلاب که تردد را دچار اختلال نموده بود به وسیله خودروهای یاری دار و سنگین و گاها هوایی اقدام به تأمین نیازهای اولیه ساکنان روستاهای در محاصره سیل ازجمله آب، غذا، پتو و چادر کردند.

وی گفت: راهداری پیروز به گشودن راه های اصلی ارتباطی به این مناطق شده و کوشش برای برطرف مسائل راه های فرعی برای دسترسی به این روستاها همچنان ادامه دارد.

سعیدی اضافه نمود: البته تا باز شدن مسیرهای ارتباطی مسدود شده به وسیله بالگردهای نیروی انتظامی و هلال احمر یاری های امدادی به 7روستایی که نسبت به دیگر روستاهای هم جوار شرایط اضطراری بیشتری دارند ادامه دارد.

شهداد و گلباف ازجمله بخش های کرمان هستند که در مسافت 100کیلومتری مرکز این استان قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 930

به "سیلاب آب و برق 20 روستای شهداد و گلباف کرمان را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب آب و برق 20 روستای شهداد و گلباف کرمان را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید