طرح ضد اینترنت نمایندگان مجلس به کجا رسید؟

به گزارش تا بینهایت، فردا در صحن مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی آنالیز می گردد.

طرح ضد اینترنت نمایندگان مجلس به کجا رسید؟

به گزارش ایلنا، مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت که رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح دوفوریتی الزام دستگاه های اجرایی برای پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان، رسیدگی به گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده ازشورای نگهبان) و بعلاوه گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل که هر دو این لوایح از شورای نگهبان برگشت داده شده است در دستور جلسه علنی روز دوشنبه واقع شده است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقت نامه همکاری در زمینه امنیت دریای خزر، گزارش کمیسیون انرژی در خصوص لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب، گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص طرح تقویت امنیت قضایی کشور و برطرف موانع تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه هایی اجرایی در دستور جلسه علنی روز دوشنبه مجلس واقع شده است.

کمیسیون های مجلس شورای اسلامی از فردا (دوشنبه) به مدت 3 روز با حضور بعضی از مقامات اجرایی و مسئولان دستگاه ها جلسه خواهند داشت.

کمیسیون صنایع و معادن از وزیر صمت دعوت نموده است تا روز سه شنبه با حضور در این کمیسیون به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهد.

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس هم رسیدگی به طرح شفافیت آرای نمایندگان را ادامه می دهد و در کمیسیون اصل 90 آنالیز طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور ادامه خواهد داشت.

کمیسیون امور داخلی و شورا ها هم روز دوشنبه به آنالیز اولویت های تقنینی و نظارتی این کمیسیون خواهد پرداخت.

کمیسیون اجتماعی مجلس هم آنالیز کلیات لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را با حضور بعضی مسئولین مربوطه انجام خواهد داد.

سایر کمیسیون ها هم بعضی طرح ها و لوایح را با حضور مسئولان اجرایی ذیربط مورد آنالیز قرار خواهند داد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1734

به "طرح ضد اینترنت نمایندگان مجلس به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ضد اینترنت نمایندگان مجلس به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید