عکس و فیلم، بارش شدید باران در ژاپن، 10 کشته بر جا گذاشت

به گزارش تا بینهایت، دو هفته بعد از طوفان مرگبار هاگیبیس در این کشور، در شرق ژاپن بر اثر بارش شدید باران، حداقل 10 نفر کشته و سه تن مفقود شده اند.

عکس و فیلم، بارش شدید باران در ژاپن، 10 کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از طوفان هاگیبیس در ژاپن که طبق آخرین گزارش ها 88 کشته بر جای گذاشته است، حالا بارش شدید باران و رانش زمین در شرق این کشور هم تلفات و خسارات بسیاری بر جای گذاشته است.

شبکه ان اچ کی اطلاع داد، ژاپن، بارش شدید باران و رانش زمین که روز آدینه (دیروز) مناطق شرق و شمال شرقی این کشور را در نوردید، تا امروز شنبه، 10 کشته و سه مفقودی بر جای گذاشته است.

طبق این گزارش، ساکنان چیبا و فوکوشیما واقع در شرق و شمال شرقی ژاپن طی شش هفته اخیر، سه بار با بارش های شدید باران و طوفان روبرو شده اند.

طبق پیش بینی های اداره هواشناسی ژاپن، طوفان امروز شنبه از ژاپن خارج شده است اما صدها تن از ساکنان مناطق حادثه دیده، همچنان در پناه گاه ها مستقر هستند و بعضی خطوط قطار و اتوبوس در این کشور مسدود هستند.

از منطقه چیبا در ژاپن خبر می رسد که بالا آمدن آب و بسته شدن مسیرهای مواصلاتی سبب شده است که برق حدود 4700 منزل مسکونی همچنان قطع باشد.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن امروز شنبه در یک جلسه اضطراری کابینه، شرایط در مناطق آسیب دیده و یاری های امدادی به آسیب دیدگان را آنالیز نموده است.

بارش شدید باران در مناطق شرقی و شمال شرقی این کشور در شرایطی به وقوع پیوسته که ژاپن همچنان در شوک تلفات و خسارات گسترده طوفان ماه گذشته هاگیبیس است.

طبق گزارش شبکه ان اچ کی، تلفات طوفان هاگیبیس به حداقل 88 کشته، بیش از 300 زخمی و هفت مفقود افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 521

به "عکس و فیلم، بارش شدید باران در ژاپن، 10 کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و فیلم، بارش شدید باران در ژاپن، 10 کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید