فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود

به گزارش تا بینهایت، فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود در کسب و کارهای مولد نیازی بود در کشور ما که سرمایه گذاری ها به صورت حلال و مستقیم در فراوری انجام گردد. هم اکنون این ایده به وسیله حلال فاند به اجرا رسیده که می تواند از فراوریات ملی حمایت کند و باعث ایجاد توسعه در آنها گردد و در نتیجه موجب اشتغالزایی برای تعداد زیادی از هموطنان ما گردد، به همین دلیل:

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود

1.بازگشت اصل سرمایه و سود سرمایه گذاران در پروژه های حلال فاند تضمینی است.

2.در حلال فاند تنها به پروژه های فراوریی و صادراتی تسهیلات تعلق می گیرد و سرمایه به هیچ اسم صرف فعالیت های سوداگرانه و غیرمولد نمی گردد.

حلال فاند با تمرکز بر تامین سرمایه جمعی از سال 1397 شروع به فعالیت نموده و در طی یک سال گذشته عملکرد درخشانی داشته است. بیش از 321 پروژه در زمینه های مختلف با شرکت همکاری و مشارکت داشته اند و بالغ بر 2411 مورد سرمایه گذاری در پروژه ها انجام شده است.

تا به امروز بیش از 930 میلیارد ریال تامین سرمایه به وسیله حلال فاند انجام شده است. تمامی پروژه های کراد فاندینگ در حوزه فراوریی، صادراتی یا خدمات با ارزش افزوده قابل توجه بوده و امید است که در آینده پیش رو هر چه بیشتر در رونق اقتصاد و گردش چرخ فراوری کشور تاثیر گذار باشیم و با ایجاد فرصت مشارکت برای عامه مردم در پروژه های بزرگ و حذف واسط ها و دلالان اقتصادی، باعث رضایت بیشتر سرمایه گذاران و سرمایه پذیران باشیم.

جزئیات همکاری و سرمایه گذاری در حلال فاند

سرمایه پذیران می بایست در فعالیتی فراوریی تقاضای وام نمایند، در غیر این صورت به دلیل رعایت نشدن جزئیات اسلامی مبادله، قادر به همکاری با حلال فاند نخواهند بود. حال در صورتی که سرمایه پذیر در بخش فراوریی اقتصاد در حال فعالیت و خواهان وام باشد، می بایست به وسیله یکی از صندوق های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری اعتبارسنجی گردد. در صورتی که نتیجه مثبت باشد و سرمایه پذیر قادر به دریافت ضمانتنامه گردد، نهایتاً طی 5 روز کاری به وسیله حلال فاند تامین سرمایه خواهد شد.

حال در این مرحله جزئیات سرمایه گذاری اعم از موضوع، مدت زمان، مقدار سرمایه، سود مشارکت، جزئیات پرداخت و … بر روی سایت، کانال، ربات و اینستاگرام بارگذاری می گردد تا در دسترس سرمایه گذاران محترم قرار گیرد. سرمایه گذاران می توانند با توجه به پلن اقتصادی مورد علاقه خود شروع به سرمایه گذاری نمایند و با عقد قرارداد و دریافت ضمانت نامه خود از دریافت اصل و سود پول خود مطمئن باشند.

اعتبار ضمانتنامه های صندوق های پژوهش و فناوری ریاست جمهوری تا 12 برابر سرمایه ثبتی آنها است و لذا کاملا معتبر است. در صورت نکول سرمایه پذیر در بازپرداخت سرمایه ها حلال فاند خود مبالغ را پرداخت نموده و پیگیر شرایط سرمایه پذیر و ضمانت نامه ها می گردد.

مجوزهای حلال فاند

شرکت حلال فاند دارای مجوز موافقت اصولی تامین اقتصادی جمعی از فرابورس ایران و نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. حلال فاند طبق اظهار نظر کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان می باشد.

سرمایه گذاری در حلال فاند

حلال فاند یک پلتفرم دو طرفه بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران است که از سال 96 با هدف فراهم آوردن بستری امن برای سرمایه گذاری پرسود در فراوری و صادرات فعالیت خود را شروع کرد. سرمایه گذاری در حلال فاند به صورت آنلاین صورت می گیرد. با مراجعه به سایت حلال فاند امکان سرمایه گذاری در پروژه های فعال سایت وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای سرمایه گذاری مراجعه کنید.

مقدار سود سرمایه گذاری چقدر است؟

سود سرمایه گذاری بین 22 تا 30 درصد وابسته به مدت زمان و پلن بازپرداخت سرمایه گذاری است. سود سرمایه گذاری یک ساله 25 درصد می باشد و بازپرداخت سود به صورت ماهانه خواهد بود، پلن های سرمایه گذاری حداقل 3 و حداکثر 24 ماه می باشند، پس از انتخاب پلن مورد نظر و وارد کردن مبلغ سرمایه گذاری در یک پروژه می توانید تقویم بازپرداخت را مشاهده نمایید.

بازگشت اصل پول و سود سرمایه چگونه تضمین می گردد؟

در صورت تایید پس از پرداخت پیروز، نسخه دیجیتالی قرارداد با سربرگ، امضای مدیرعامل، امضای عضو هیئت مدیره و مهر شرکت دریافت می کنید. بعلاوه پس از سه روز کاری با مراجعه حضوری یا ارسال به وسیله پست به آدرس محل سکونت شما امکان دریافت نسخه چاپی قرارداد وجود دارد. سرمایه گذاری در حلال فاند بدون ریسک است، سود و اصل پول سرمایه گذاران به وسیله صندوق های پژوهش و فناوری ضمانت شده است. تمامی پروژه ها در حلال فاند به وسیله یک بانک یا یک صندوق معتبر ضمانت شده اند. در صورت بروز هر گونه مشکل احتاقتصادی، طبق ضمانت نامه صادر شده اقساط سود و اصل پول سرمایه گذاران بدون تاخیر به وسیله ضمانت نماینده پرداخت می گردد.

پروژه هایی که تا کنون به وسیله حلال فاند تامین اقتصادی شدند

در میان 321 پروژه که به وسیله حلال فاند تامین اقتصادی شده اند می توان به استارت آپ همراه مکانیک، مهندسی توسعه فن آوری های نوین بافت و بنا، آریاتابان نوین صنعت هوشمند، بازرگان گستر ارزش آفرین آسیا، شرکت مهندسی طرح و ساخت دامون و پروژه فراوری و اجرا کوتینگ ساختمانی اشاره نمود که موجب توسعه فراوریات داخلی و اشتغال تعداد زیادی از هموطنان شده است.

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های

86052171-021

86054889-021

تماس بگیرید و یا به وسیله وبسایت Halalfund.ir با ما در تماس باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1829

به "فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید