مرگ یک کارگر در عمق 40 متری چاهی در بازار

به گزارش تا بینهایت، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ کارگری 40 ساله در عمق چاهی در بازار آهنگران اطلاع داد.

مرگ یک کارگر در عمق 40 متری چاهی در بازار

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه محبوس شدن در چاه ساعت 13:14 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در پاساژی در بازار آهنگران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه توضیح داد: پس از حضور آتش نشانان در محل که یک پاساژ تجاری بود مشاهده شد که حادثه در بخشی از محوطه پشتی پاساژ و در فضایی کوچک اتفاق افتاده است و درپی آن کارگری که برای تعمیر پمپ به عمق 40 متری چاه رفته بود، در آنجا محبوس شده است.

ملکی با بیان اینکه همکاران این کارگر پس از آنکه پاسخی از همکارشان در عمق چاه دریافت ننموده بودند، با آتش نشانی تماس گرفتند، اضافه نمود: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل همزمان با ایمن سازی محل وارد چاه شده و جسم بی جان این کارگر 40 ساله ایرانی را از عمق چاه خارج نموده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که این افراد پس از آنالیز علائم حیاتی، مرگ این فرد را تأیید و اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت قطعی فوت از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 14:58 امروز به عملیات خود سرانجام و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 74

به "مرگ یک کارگر در عمق 40 متری چاهی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک کارگر در عمق 40 متری چاهی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید