مسابقه الکترونیکی هفته کتاب برگزار و برگزیدگان مسابقه معین شدند

به گزارش تا بینهایت، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان اسامی برگزیدگان مسابقه الکترونیکی را اظهار داشت.

مسابقه الکترونیکی هفته کتاب برگزار و برگزیدگان مسابقه معین شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان ، احمد رضا دشت افکن گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه ای به صورت الکترونیکی با همکاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برگزار گردید که در این مسابقه تعداد 86 نفر مشارکت داشتند.

دشت افکن گفت پس از انجام آنالیز ها و تصحیح پاسخ ها، مراسم قرعه کشی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و جمعی از هنرمندان و فعالین فرهنگی شهرستان برگزار و اسامی زیر برگزیده این دوره از مسابقه شدند:

زینب فیصلی نژاد، فخریه پورعلی، امیر محمد رهبان، زهرا درویش زاده، پریا مبارکی، مرضیه درویش زاده، نرجس نوید پور، فرزانه غلامیان، محمد تیلا و زینب درویش زاده.

دشت افکن ضمن تشکر از همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، از نفرات برگزیده خواست تا با همراه داشتن اصل کارت شناسایی معتبر و کپی کارت ملی جهت تحویل جوایز به اداره کتابخانه های عمومی آبادان مراجعه نمایند.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1917

به "مسابقه الکترونیکی هفته کتاب برگزار و برگزیدگان مسابقه معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه الکترونیکی هفته کتاب برگزار و برگزیدگان مسابقه معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید