مسکو: اتهام زنی واشنگتن به اوضاع پیش از انتخابات مربوط است

به گزارش تا بینهایت، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به ادعای واهی وزارت دادگستری آمریکا توضیح داد: اتهام زنی واشنگتن به اوضاع پیش از انتخابات مربوط است.

مسکو: اتهام زنی واشنگتن به اوضاع پیش از انتخابات مربوط است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: مسکو قویا اتهامات حملات سایبری آمریکا علیه روسیه را رد می نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص آمده است: این اتهام ها بی پایه و اساس هستند. مسکو اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه مدعی شده است سرویس های ویژه روسیه در سازماندهی تعدادی از حملات سایبری مشارکت داشته اند را کاملاً رد می نماید.

وی در این باره افزود: سازمان های دولتی روسیه بر خلاف ادعای آمریکا با فعالیت های مخرب در اینترنت هیچ ارتباطی ندارند. اتهام زنی آمریکا به اوضاع پیش از انتخابات در این کشور مربوط است.

این در حالیست که وزارت دادگستری ایالات متحده 6 افسر اطلاعاتی ارتش روسیه را به حملات هکری علیه گرجستان، فرانسه، انگلیس، اوکراین، سازمان منع اشاعه تسلیحات شیمیایی (OPCW) و بازی های المپیک زمستانی 2018 متهم کرد.

وزارت دادگستری ایالات متحده دیروز دوشنبه اظهار داشت که یک هیأت منصفه در ایالت پنسیلوانیا 6 نفر را به توطئه، هک کامپیوتری، کلاهبرداری آنلاین، سرقت هویت، و ثبت غیرقانونی دامنه متهم کرد.

اسامی این 6 افسر اطلاعاتی ارتش روسیه عبارتست از: یوری سرگئیویچ آندرینکو، سرگئی ولادیمیروویچ دِتیستوف، پاول والریویچ فرالوف، آناتولی سرگیویچ کووالف، آرتم والریویچ اوچیچنکو و پتر نیکلایوویچ پلیسکین.

طبق پرونده اتهامات، این 6 افسر اطلاعاتی دو سال پیش و در جریان بازی های المپیک در پیونگ چانگ با استفاده از بدافزارهایی همچون KillDisk، Industroyer، Notpetya وOlympic Destroyer و همچنین شبکه های اینترنتی در اوکراین و گرجستان به اهداف موردنظر خود حمله کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1269

به "مسکو: اتهام زنی واشنگتن به اوضاع پیش از انتخابات مربوط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: اتهام زنی واشنگتن به اوضاع پیش از انتخابات مربوط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید