مصطفی هاشمی: شیمیدر جزو مدعیان قهرمانی لیگ بسکتبال خواهد بود

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، مصطفی هاشمی از جمله مربیان همواره فعال در لیگ برتر بسکتبال است که در بسیاری از ادوار این رقابت ها و از جمله فصل نیمه تمام گذشته راهنمایی تیم مهرام تهران را بر عهده داشته است. این مربی برای فصل پیش روی لیگ برتر هم قصد تیم داری دارد اما قطعا این برنامه با مهرام اجرایی نمی گردد.

مصطفی هاشمی: شیمیدر جزو مدعیان قهرمانی لیگ بسکتبال خواهد بود

هاشمی مذاکراتی با مسئولان شیمیدر داشته تا برای دومین بار راهنمایی این تیم را بر عهده داشته باشد. تیمی که در فصل جابجایی کاملا فعال است و اتفاقا بعضی از گزینه های خود را هم با نظر این مربی جذب نموده است.

این مربی بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص همکاری با تیم شیمیدر در لیگ 99 بسکتبال گفت: صحبت های لازم انجام شده و توافقات مورد نظر هم حاصل شده است.

وی توضیح داد: شیمیدر از زمان حضور در لیگ برتر بسکتبال همیشه خود را به عنوان یک مدعی و تیمی قابل احترام برای حریفان مطرح نموده است. مسئولان و دست اندرکاران بسکتبال باید از حضور چنین تیم هایی استقبال داشته باشند. طبیعی است که به واسطه حضور اینگونه تیم های خصوصی تعداد افراد درگیر با بسکتبال افزایش پیدا می نماید و همین مسئله به چرخه توسعه و پیشرفت این رشته یاری خواهد نمود.

هاشمی با اشاره به جابجایی انجام شده برای تیم شیمیدر و تایید اینکه بعضا گزینه ها با نظر وی جذب شده اند، اعلام کرد: البته موضوع اصلی همراه بودن است. فکر می کردم چه من به عنوان سرمربی در کنار تیم باشم و چه نباشم، می توانم یاری حال چنین تیمی باشم و از این مسئله هم دریغ نکردم به خصوص با توجه به پیشینه ای که شیمیدر دارد.

وی توضیح داد: یکی دو روز از اعلام رسمی باشگاه در خصوص انتخاب من به عنوان سرمربی می گذرد اما پش از آن هم کار تمام شده بود. در واقع توافقات لازم انجام شده بود که تا این مرحله و جذب بازیکن پیش رفتیم. از لطف مسئولان شیمیدر ممنون هستم و امیدوارم که بتوانیم پاسخ اعتماد آنها را بدهیم.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام در خصوص قطع همکاری با این تیم تهرانی نیز اعلام کرد: شاید درست نباشد در این زمینه من اظهارنظری داشته باشم. بهتر است خود مسئولان مهرام در این زمینه جوابگو باشند اما در هر شرایطی برای مهرام و دیگر تیم های بخش خصوصی که هزینه می نمایند و در مسابقات شرکت می نمایند، آرزوی موفقیت دارم. همه ما جزو خانواده بسکتبال به حساب می آئیم و هر یک رسالتی در حوزه فعالیت خود داریم که باید پیگیر آن باشیم.

وی اضافه نمود: آنچه اهمیت دارد هم بسکتبال و رونق و فعالیت این رشته است. اینکه چه کسی در کجا فعالیت دارید، نباید خیلی مهم باشد. باید تمام حرکت ها به سمت جذب اسپانسر، استعدادیابی، بازاریابی و در نهایت توسعه بسکتبال باشد. در این میان اینکه منِ نوعی در ترکیب کدام تیم هستم واقعا خیلی نباید مهم باشد.

مصطفی هاشمی در خصوص گزینه خارجی و احتمال جذب آن برای شیمیدر نیز گفت: با هم اندیشی انجام شده گزینه های موردنظر را جذب کردیم. البته چند بازیکن دیگر هم مد نظر هستند که باید به ترکیب تیم اضافه شوند. در خصوص بازیکن خارجی هم بعد از یارگیری داخلی و نهایی شدن ترکیب تیم با حضور این نفرات، تصمیم گیری لازم را خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در خاتمه گفت: جزو آخرین تیم ها بودیم که یارگیری کردیم با این حال با یاری مسئولان تیم و دیگر عوامل مربوطه قطعا جزو مدعیان قهرمانی در مسابقات سال جاری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1199

به "مصطفی هاشمی: شیمیدر جزو مدعیان قهرمانی لیگ بسکتبال خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی هاشمی: شیمیدر جزو مدعیان قهرمانی لیگ بسکتبال خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید