معشوق 30 ساله برای برلوسکنی 83 ساله ، عشق پیرانه سر میلیاردر ایتالیایی در زمانه کرونا

به گزارش تا بینهایت، نخست وزیر پیشین ایتالیا پس از 12 سال از شریک زندگی خود جدا شد تا یک زندگی تازه را با عضو 30 ساله مجلس شروع کند.

معشوق 30 ساله برای برلوسکنی 83 ساله ، عشق پیرانه سر میلیاردر ایتالیایی در زمانه کرونا

با ما همراه باشید و با مسافرت به ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای اف پی، سیلویو برلوسکنی در حالی پیرانه سر ساز یک عشق جوانانه کوک نموده که زندگی اش سرشار از رسوایی های اقتصادی و جنسی بوده است. سیاستمدار و میلیاردر 83 ساله ایتالیایی 12 سال گذشته را با فرانچسکا پاسکال گذراند؛ زنی که با وجود داشتن حدود 50 سال اختلاف سنی با برلوسکنی، عاشق او بود و خبر کنار گذاشته شدنش از زندگی این غول رسانه ای را از رسانه ها شنید.

خانم پاسکال 34 ساله که پس از انتشار بیانیه خبری حزب فورزا ایتالیا در جریان تصمیم برلوسکنی قرار گرفته بود، برای شریک پیشین زندگی خود آرزوی موفقیت و اظهار امیدواری کرد عشق بعدی نخست وزیر پیشین به اندازه خودش مراقب او باشد. گفته می گردد برلوسکنی از مدت ها پیش وارد یک رابطه عاشقانه با مارتا فاسینا، نماینده 30 ساله مجلس ایتالیا شده که عضو حزب فورزا ایتالیاست.

برلوسکنی دو بار ازدواج نموده و جدا شده بود. او بیش از دو دهه مرد اول دنیای سیاست ایتالیا بود و چهار بار روی جایگاه نخست وزیری سرزمین چکمه ای اروپا تکیه زد. برلوسکنی در دوران طلایی باشگاه آث میلان در ایتالیا و اروپا ریاست آن را بر عهده داشت و دوام آوردن در سپهر سیاست و ورزش با وجود رسوایی های جنسی و اقتصادی باعث شد به فناناپذیر شهره گردد. او در 2013 برای داشتن رابطه با یک دختر 17 ساله به هفت سال زندان محکوم شده بود.

شایعه ارتباط میان برلوسکنی و فاسینا بارها تایید و تکذیب شده بود اما انتشار عکس های خروج این دو از هتلی در سوئیس بر همه چیز مهر تایید زد. شش سال پیش پاسکال برای رسمی شدن طلاق برلوسکنی از همسر دومش یک لباس مهمانی شیک خریده بود. میلیاردر اینالیایی پس از 19 سال زندگی مشترک و داشتن سه فرزند، از ورونیکا لاریو جدا شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 811

به "معشوق 30 ساله برای برلوسکنی 83 ساله ، عشق پیرانه سر میلیاردر ایتالیایی در زمانه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معشوق 30 ساله برای برلوسکنی 83 ساله ، عشق پیرانه سر میلیاردر ایتالیایی در زمانه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید