مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

به گزارش تا بینهایت، مسافران تور کانادا همچنین می توانند به طور شخصی و به دلخواه خودشان از داخل کلیسای نوتردام مونترال دیدن کنند. بعد از این که مبلغ ورودی را پرداخت کردید، یکی از بروشورهای جلوی در را بردارید و با راهنمای موجود در آن از این کلیسای بسیار زیبا دیدن کنید.

مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

کلیسای نوتردام یکی از مشهورترین و اصلی ترین جاذبه های مونترال است. مسافران تور کانادا می توانند با استفاده از اتوبوس های تورهای مخصوص گردشگری و همچنین تورهای پیاده روی مونترال از این کلیسا دیدن کنند. در محل کلیسا می توانید با تورهای دارای راهنما به زبان های انگلیسی و فرانسوی همراه شوید و از داخل کلیسا دیدن کنید. هزینه این تورها در بلیت ورودی کلیسا لحاظ شده اند.

باسیلیکای نوتردام مونترال در تمام طول سال به روی عموم باز است، البته به جز در زمان هایی که محوطه اصلی کلیسا میزبان مراسم مختلف مانند ازدواج و ترحیم است. برای این که در تور کانادا فرصت این را داشته باشید که از این مکان فوق العاده تماشایی دیدن کنید، بهتر است از قبل برنامه کلیسا را بررسی کرده و مطمئن شوید که در زمان حضورتان در شهر، کلیسا برای بازدید عمومی باز است.

تورهای همراه با راهنما 20 یا 60 دقیقه زمان می برند؛ تور طولانی مدت تر شامل بازدید از بخش هایی است که به طور معمول از دسترس و دید بازدیدکنندگان خارج است. این قسمت ها شامل بالکن طبقه دوم و بخش هایی از سردابه کلیسا می شوند. برخی از تورها به شما اجازه می دهند به ارگ باید کازاوان هم نزدیک شوید.

منبع مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1818

به "مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید