منزوی: هیئت مدیره فعلی و قبلی استقلال نقشی در انتخاب سعادتمند نداشتند، دنبال انتخاب او نبودم و سکوتم از بی جوابی نیست

به گزارش تا بینهایت، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که اعضای هیئت مدیره این باشگاه نقشی در انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال نداشته اند.

منزوی: هیئت مدیره فعلی و قبلی استقلال نقشی در انتخاب سعادتمند نداشتند، دنبال انتخاب او نبودم و سکوتم از بی جوابی نیست

کامران منزوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، گفت: سکوت من از بی جوابی نیست. با این وضعیتی که جهان را فرا گرفته است و کسی از فردای خود خبر ندارد و جهانی فوتبال پیشرفته مخصوصاً اروپا حرکات خود را به سمت همدلی و همراهی و از آن مهم تر گذشت از منافع شخصی به خاطر دوام و قوام باشگاه ها و فوتبال برده اند، طرح بعضی مسائل توسط عده ای و جواب دادن به آن کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد، اما ذکر چند نکته لازم است.

وی اضافه کرد: بنده در استعفای خود از هیئت مدیره استقلال مصر بوده و منتظرم فرد جایگزین معرفی گردد تا همین چند کاری که توسط من پیگیری و انجام می شد، روی زمین نماند. دوم من در انتخاب اعضای هیئت مدیره هیچ نقشی نداشته و ندارم و از رفتن آقای فتح الله زاده، هم عصبی هستم و هم ناراحتم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان اصولاً در انتخابات اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل حداقل با بنده مشورت نکرده و نخواهد کرد و از این بابت از آنها متشکرم چون از نظر قانونی این حق مجمع است. درباره بازگشت آقای سعادتمند هیچ کدام از اعضای جدید و قدیم هیئت مدیره نقشی نداشته اند و بی جهت منتی بر سر ایشان گذاشته نگردد. هر چه بود انتخاب مجمع بود و امیدوارم ایشان با توجه به سابقه خوب مدیریتی و ارتباطات مناسب و شناخت نسبی از اوضاع استقلال بتواند بر مسائل ساختاری غلبه کند.

منزوی توضیح داد: امیدوارم این توضیحات کافی باشد که بدانند و بدانیم بنده در تحولات استقلال هیچ اثری نداشته و به دور از تسویه حساب های شخصی قضاوت عادلانه کنیم، پس پیش داوری نکنیم که بنده دنبال حضور آقای سعادتمند بوده ام تا فلان گردد و بهمان. هر چه در این یک سال حرف شنیدم و سکوت کردم از بی جوابی ام نیست، بلکه صلاح استقلال در سکوت من است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 880

به "منزوی: هیئت مدیره فعلی و قبلی استقلال نقشی در انتخاب سعادتمند نداشتند، دنبال انتخاب او نبودم و سکوتم از بی جوابی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منزوی: هیئت مدیره فعلی و قبلی استقلال نقشی در انتخاب سعادتمند نداشتند، دنبال انتخاب او نبودم و سکوتم از بی جوابی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید