مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های مالی آمریکا علیه چین

به گزارش تا بینهایت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های مالی آمریکا علیه چین

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شیائومی طرحی تازه از تلفن همراه خود با دوربین سه گانه منتشر نموده است. این تلفن تاشو قرار است رقیبی جدی برای گوشی های تاشو هواوی و سامسونگ باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس تازهترین خبرهای منتشر شده از شرکت اسنپ، عینک تازه این شرکت تا پاییز سال جاری با دوربین های دوگانه سه بعدی و قیمتی بالاتر از نسخه های پیشین وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهای تازه به نظر می رسد دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های تازه تلفن همراه را تا تاریخ 15 دسامبر برابر با 24 آذر ماه به تعویق می اندازد. این موضوع می تواند این امیدواری را برای چینی ها ایجاد کند که این تاخیر تا مرز تعلیق کامل پیش رفته و مسائل تجاری دو کشور حل گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در کوشش است که تا سال 2021 یک گوشی با باتری گرافنی فراوری کند یا به عبارتی دقیق تر از این سال به بعد نسل تازه گوشی های خود را با باتری گرافن وارد بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

درامد گجت های پوشیدنی اپل تا سرانجام سال 2020 از درامد مک و آیپد سبقت خواهد گرفت. این موضوعی است که می تواند حتی خط مشی های شرکت اپل را برای آینده تحت تاثیر قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2168

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های مالی آمریکا علیه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو شیائومی تا تاخیر در تعرفه های مالی آمریکا علیه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید