میانه زمان ورود به سامانه و خرید کتاب 14 دقیقه است

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: روان بودن سامانه خرید کتاب، افزودن امکانات مختلف برای جست وجو، تسهیل مراحل انتخاب، ثبت و خرید کتاب و... میانه زمان ورود به سایت و خرید کتاب را به 14 دقیقه کاهش داده است.

میانه زمان ورود به سامانه و خرید کتاب 14 دقیقه است

نظربلند با اشاره به این که مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 با حضور 70 نیروی پاسخگو در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 22 شب آماده دریافت تماس های مخاطبان است، گفت: از زمان آغاز به کار این نمایشگاه تا خاتمه چهارمین روز 18 هزار و 445 تماس از سوی 70 کاربر پاسخ داده شده است. در این مرکز، کنندگانی از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک عامل نمایشگاه، پست کتاب و ... نیز حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، به شکل تخصصی پاسخگوی مخاطبان نمایشگاه باشند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه آغاز و تا دهم بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه کنند و کتاب های مورد نظر خود را براساس جست وجوی های پیش بینی شده (دسته بندی های موضوعی، دسته بندی های ناشران و دسته بندی های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1992

به "میانه زمان ورود به سامانه و خرید کتاب 14 دقیقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانه زمان ورود به سامانه و خرید کتاب 14 دقیقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید