نارضایتی نیمی از آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن درقبال جرم و جنایت

به گزارش تا بینهایت، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، نیمی از آمریکایی ها از عملکرد دولت در قبال مقدار جرم و جنایت ناراضی هستند و نزدیک به شصت درصد، آن را مسئله ای بسیار جدی در کشورشان می دانند.

نارضایتی نیمی از آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن درقبال جرم و جنایت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثریت آمریکایی ها از عملکرد دولت جو بایدن رئیس جمهور این کشور در قبال مقدار جرم و جنایت ناراضی هستند.

به نوشته نشریه نیوز ویک، نتایج نظرسنجی مشترک اِی بی سی نیوز و موسسه لارجر ریسرچ اسوشیتس نشان داد تنها 38 درصد از آمریکایی ها از عملکرد دولت در قبال مقدار جرم و جنایتی که در این کشور رخ می دهد رضایت دارند.

این نظرسنجی نشان داد، 48 درصد از آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن برای کاهش مقدار جرم و جنایت در آمریکا ناراضی هستند.

در این میان، 36 درصد عملکرد حزب جمهوری خواه و 35 درصد عملکرد حزب دموکرات را در این زمینه موثرتر دانستند و یک پنجم شرکت کنندگان هم گفتند به هیچ کدام از این دو حزب اعتمادی ندارند.

از سوی دیگر، 59 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که مسئله جرم و جنایت در آمریکا مسئله ای بسیار جدی یا به شدت جدی است و از دید 32 درصد از شرکت کنندگان، این مسئله دارای جدیت متوسطی در آمریکا است.

از بین شرکت کنندگان در این نظرسنجی، 75 درصد معتقدند که افزایش بودجه برای تأمین فرصت های مالی اقشار کم عایدی راه چاره مناسبی برای مقابله با مقدار جرم و جنایت در آمریکا است و به طور جداگانه، 46 درصد معتقدند که قوانین سفت وسخت تری برای حمل سلاح مورد احتیاج است.

در حال حاضر مقدار جرم و جنایت در آمریکا به بالاترین حد در چند دهه گذشته رسیده است. داده های مربوط به دفتر تحقیقات فدرال اِف بی آی نشان می دهد که آمار قتل در آمریکا با افزایشی 25 درصدی، به بیش از بیست هزار مورد در سال رسیده است که بالاترین مقدار از سال 1995 محسوب می گردد.

بر همین اساس، آمار قتل در شیکاگو نسبت به سال گذشته بیش از پنجاه درصد، در نیویورک حدود چهل درصد و در لس آنجلس حدود سی درصد افزایش یافته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1735

به "نارضایتی نیمی از آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن درقبال جرم و جنایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی نیمی از آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن درقبال جرم و جنایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید