نخست وزیر لبنان از مردم خواست در خانه بمانند

به گزارش تا بینهایت، نخست وزیر لبنان بیان کرد که در راستای مقابله با کرونا و به منظور ممانعت از خروج غیرضروری شهروندان از خانه، از ارتش و پلیس یاری خواهد گرفت.

نخست وزیر لبنان از مردم خواست در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسان دیاب، نخست وزیر لبنان اوضاع این کشور به دلیل شیوع کرونا را نگران نماینده دانست و گفت که بهتر است مردم در خانه ها بمانند.

او شامگاه شنبه (یکم فروردین) در نشست خبری گفت که دولت لبنان به ریاست وی متناسب با فرایند انتشار کرونا در این کشور و دنیا اقدامات لازم را اتخاذ نموده است.

او با بیان اینکه این اقدامات تا حدود زیادی در جلوگیری از شیوع کرونا مؤثر بودة از عدم التزام بعضی به قوانین و توصیه ها مربوط به کرونا انتقاد کرد.

نخست وزیر لبنان از ارتش و نیروهای امنیتی این کشور و شهرداری ها خواست تدابیر و اقدامات سختگیرانه بر شهفرایندان لبنانی به منظور رعایت مقررات را بیشتر نمایند.

او گفت که کابینه دولت به این نتیجه رسیده است که گشتی های امنیتی راه اندازی گردد و ایست و بازرسی به منظور اجرای مقررات مروبط به کرونا انجام گردد..

دیاب گفت: از لبنانی ها می خواهیم خود ممنوعیت آمد و شد را رعایت نمایند و مسئولیت در این شرایط، در آن واحد بر عهده جامعه، تک تک افراد و مراجع رسمی است.

او گفت که دولت تصمیم گرفته است که دستگاه های امنیتی و نظامی را مأمور اجرای برنامه های فوری به منظور ممانعت از خروج شهفرایندان از خانه هایشان کند مگر اینکه مجبور به خروج باشند.

حسان دیاب همچنین گفت که دولت لبنان کوشش می نمایند قیمت موارد پزشکی لازم برای حمایت از افراد در برابر کرونا ثابت باقی بماند.

وزیر بهداشت لبنان امروز شنبه در توییتر اطلاع داد که طی 48 ساعت گذشته 80 نفر در این کشور کرونا گرفته اند. 214 نفر در لبنان تا به امروز به کووید 19 دچار شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 780

به "نخست وزیر لبنان از مردم خواست در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر لبنان از مردم خواست در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید