نشست هاشمی با 2 رئیس فدراسیون اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش تا بینهایت، مسئولان فدراسیون های شنا و سوارکاری با حضور در کمیته ملی المپیک، در مورد اعزام تیم های این دو رشته بازی های داخل سالن آسیا به بحث و گفتگو پرداختند.

نشست هاشمی با 2 رئیس فدراسیون اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین هزینه سفر به ویتنام با هواپیما با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پنجمین دوره بازی های داخل سالن و رزمی آسیا شهریور ماه در حالی در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار می گردد که طبق تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک، کاروانی کیفی از سوی ایران به این دوره از بازی ها اعزام خواهد شد.

به همین دلیل و در ادامه نشست های هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های داوطلب اعزام، ظهر روز شنبه مسئولان و کادر فنی فدراسیون های شنا و سوارکاری با حضور در این کمیته به بحث و آنالیز در مورد هماهنگی های اعزام تیمشان پرداختند. در اولین نشست که با حضور کیومرث هاشمی ، شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، عاطفه اسلامیان و محمود عبداللهی مدیران واحد روابط بین الملل و روابط عمومی از کمیته و همچنین محسن رضوانی و محسن سمیع زاده رئیس و دبیر فدراسیون شنا و خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا برگزار گردید، هاشمی با تاکید بر حمایت از رشته های پایه و مادر همانند شنا گفت: نگاه ما برای اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های داخل سالن کامل کیفی و مدال آوری است، اما در مورد رشته های همانند شنا قصد داریم همانند همواره با نگاه حمایتی و پشتیبانی عمل کنیم.

وی ادامه داد: شنا جزو رشته هایی است که در آینده می تواند کاروان ورزشی ایران را در بازی های بزرگی همانند آسیایی و المپیک به مدال برساند، به شرط اینکه نگاه فدراسیون و مجموعه های حمایتی بلند مدت و ادامه دار باشد.

در ادامه این نشست اصغر رحیمی با تشریح سوابق حضور این فدراسیون در بازی های داخل سالن ابراز امیدواری کرد که شنا در بازی های پیش رو نیز سهم خوبی در موفقیت کاروان داشته باشد. وی گفت: فدراسیون شنا در بازی های کشورهای اسلامی باکو عملکرد بسیار مناسبی داشت و نشان داد این رشته در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین عاطفه اسلامیان به شرح رشته ها و مواد مسابقات شنای بازی های داخل سالن آسیا و هماهنگی با کادر فنی تیم شنا پرداخت.

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک بابت برپایی این نشست درخواست کرد تا تیم شنا بتواند با ترکیبی کامل جهت موفقیت در ماده های تیمی به این مسابقات اعزام گردد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز گفت: شنا طی چندسال گذشته با برنامه ریزی های اجرا شده در جهت درستی قرار گرفته و با تربیت نسلی جوان با میانگین سنی 17 سال می تواند به روزهای خوش و مورد نظر برسد. در بازی های داخل سالن به خصوص ماده های مسافت کوتاه نفرات آماده و باانگیزه ای داریم که می توانند روی سکو نیز قرار گیرند.

در خاتمه این نشست مقرر شد تیمی هشت نفره از سوی فدراسیون شنا بعداز مسابقات انتخابی زنجان که تیرماه برگزار می گردد جهت حضور در بازی های داخل سالن به کمیته ملی المپیک معرفی گردد.

بعد از اتمام این نشست، مسئولان فدراسیون سوارکاری در نشست هماهنگی اعزام حضور یافته و به بحث و آنالیز در مورد اعزام تیم شان پرداختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 684

به "نشست هاشمی با 2 رئیس فدراسیون اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هاشمی با 2 رئیس فدراسیون اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید