ورق برگشت، با هوش مصنوعی کار پیدا کردن ساده تر می گردد

به گزارش تا بینهایت، دیجیاتو نوشت: دین درحال آزمایش قابلیت جدیدی است که با هوش مصنوعی زایا به کاربران یاری می نماید تا برای استخدام در شرکت ها پیغام بنویسند.

ورق برگشت، با هوش مصنوعی کار پیدا کردن ساده تر می گردد

قابلیت های هوش مصنوعی درحال اضافه شدن به محصولات مختلف مایکروسافت هستند و شبکه اجتماعی دین هم از این شرایط بی بهره نمانده است. این ویژگی تازه به کاربران یاری می نماید تا به وسیله هوش مصنوعی برای تیم های استخدام در شرکت های مختلف پیغام بنویسند.

هوش مصنوعی دین چگونه عمل می نماید؟

قابلیت مذکور با یاری هوش مصنوعی از اطلاعات موجود در پروفایل دین شما، اطلاعات موجود در پروفایل مدیری که مشغول استخدام است، توضیحات جایگاه شغلی و علاقه مندی های شرکت مدنظر استفاده می نماید تا پیغامی سفارشی و شخصی سازی شده را به وجود بیاورد.

در مثالی که برای این قابلیت ارائه شده است، پیغام هوش مصنوعی با حالتی بسیار شبیه به نامه های پوششی (Cover Letters) آغاز می گردد. این نامه ها معمولاً همراه با رزومه به شرکت ها ارائه می شوند. بااین وجود، نمونه ای که دین ارائه نموده است، احتمالاً هر بار متفاوت خواهد بود، چون با دریافت داده های ورودی متفاوتی نوشته می گردد.

نکته جالب اما تأکید دین در پایین این نوشته است که می گوید چون این متن با هوش مصنوعی فراوری شده، بهتر است پیش از ارسال آن را آنالیز و اصلاح کنید تا برترین نتیجه را داشته باشید. طبیعتاً ابزارهای هوش مصنوعی هنوز می توانند دچار اشتباه شوند و این توصیه بسیار منطقی به نظر می رسد.

از زمان عرضه عمومی ChatGPT به وسیله OpenAI که باعث قرارداد همکاری تازه مایکروسافت با این شرکت شد، بسیاری از نرم افزارهای این غول فناوری با این مدل هوش مصنوعی تلفیق شده اند. این اولین باری نیست که دین از هوش مصنوعی برای نگارش متن یاری می گیرد، این شرکت چندی قبل از قابلیتی برای نوشتن مقاله های مشارکتی رونمایی نموده بود که به متخصصان اجازه می داد تا بخش های مختلف یک مقاله را تکمیل نمایند.

انگار هوش مصنوعی که قرار بود شغل ها را از انسان بگیرد حالا یاری می نماید که کار پیدا کنیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2228

به "ورق برگشت، با هوش مصنوعی کار پیدا کردن ساده تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورق برگشت، با هوش مصنوعی کار پیدا کردن ساده تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید