شرایط هوا در هفته آینده ، آلودگی تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین شرایط جوی کشور طی پنج روز آینده را گفت.

شرایط هوا در هفته آینده ، آلودگی تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به شرایط آب و هوایی کشور طی پنج روز آینده گفت: از امروز تا روزهای پایانی هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش تدریجی غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطقی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران رخ می دهد.

ضیاییان درباره شرایط آب و هوایی پایتخت نیز گفت: طی روز جمعه 29 آذر ماه آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 13 و 2 درجه سانتی گراد خواهد بود. روز شنبه 30 آذر ماه نیز هوای پایتخت صاف همراه با غبار محلی و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 12 و 2 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. در روز یکشنبه اول دی ماه آسمان تهران کمی ابری و غبارآلود بوده و حداکثر دمای هوا 12 و حداقل آن 2 درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه و سه شنبه دوم و سوم دی ماه آسمان پایتخت کمی ابری و غبارآلود، گاهی همراه با وزش باد بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 13 و 2 درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 656

به "شرایط هوا در هفته آینده ، آلودگی تا چه زمانی ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوا در هفته آینده ، آلودگی تا چه زمانی ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید