کدام بازیکن به پرسپولیس می آید؛ گوچی، رضا یا مرتضی؟

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران - پرونده محرومیت عیسی آل کثیر که به تازگی توسط AFC تایید مجدد شده، برنامه های پرسپولیس و یحیی گل محمدی را به هم ریخته است؛ این مربی که تیمش را به تازگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا را رسانده حالا بدون مهاجم اصلی اش کار دشواری پیش رو دارد.

کدام بازیکن به پرسپولیس می آید؛ گوچی، رضا یا مرتضی؟

اگرچه عنوان شده مسئولان این باشگاه قرار است پروند عیسی را به دادگاه حکمیت ورزش ببرند، ولی بعید است اتفاق مثبتی در این مورد، در آینده نزدیک رخ دهد. این موضوع در حالی است که فاصله زیادی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم باقی نمانده است.

یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس تصور می کردند فقط برای بازی نهایی در لیگ قهرمانان آسیا مشکل جدی دارند، ولی نمایش آن ها در هفته اول لیگ برتر برابر سایپا و ناکامی در گلزنی، تعیین کرد این تیم معضل جدی هم در خط حمله دارد و کارش برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخت است. آن ها به همین منظور درپی خارج کردن نام عیسی آل کثیر از فهرست بازیکنان پرسپولیس هستند؛ از آنجا که عیسی نمی تواند تا فروردین ماه سال آینده برای سرخ ها به میدان برود (درصورتی که اعتراض پرسپولیس در دادگاه حکمیت به جایی نرسد)، یحیی می خواهد مهاجم گلزنی به ترکیب وارد کند تا زمان بازشدن پنجره جابجایی که قرار است عیسی دوباره به ترکیب برشود مسئله ای در خط حمله تیمش به وجود نیاید.

این مربی به تازگی فهرست بازیکنان مدنظرش را هم به جعفر سمیعی، مدیرعامل تازه باشگاه داده تا مذاکرات آغاز شود؛ اما اینکه مهاجم مدنظر سرخ ها برای جانشینی عیسی چه کسی است، موضوعی شده که برای هواداران پرسپولیس جذاب است.

پیش از این عنوان شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با مرتضی تبریزی، مهاجم فصل پیش استقلال به توافقات اولیه رسیده اند و قرار است او را جذب کنند؛ اگرچه حمید مطهری، مربی پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی می گوید حضور او در باشگاه منتفی است، ولی نزدیکان باشگاه صحبت های اولیه با این بازیکن را تایید کرده اند.

دیگر مهاجمی که به تازگی نامش اطراف باشگاه شنیده می شود رضا شکاری است؛ مهاجم تراکتور که به تازگی قراردادش با باشگاه را به صورت یک طرفه فسخ کرده است. شکاری قبل از اینکه به تراکتور برود با سرخ های تهرانی به توافق هم رسید، ولی در نهایت مشکلاتی که بر سر قرارداد این بازیکن با باشگاه روسی سابقش وجود داشت کاری کرد که پرسپولیسی ها ریسک نکنند و بیخال ادامه مذاکرات شوند.

حالا که شکاری مسئله ای برای بازی کردن ندارد و قراردادش هم با تراکتور فسخ شده، دوباره گزینه حضور در پرسپولیس شده و در این بین حمایت یحیی را هم دارد. مشکل، اما اینجاست که مسئولان تراکتور همین حالا خط و نشان کشیده اند که اگر شکاری به پرسپولیس برود از دو طرف شکایت می کنند.

با این حال، جذاب ترین گزینه ای که نامش حوالی باشگاه شنیده می شود رضا قوچان نژاد است؛ گوچی این روز ها بازیکن تیم زووله هلند است و فعلا با عنوان خوش تیپ ترین بازیکن لیگ این کشور سرگرم است. او در یکی دو فصل اخیر بار ها به نزدیکی باشگاه پرسپولیس رسید، ولی هربار بنابه دلایلی عقد قراردادش میسر نشد. حالا که گوچی چالش زیادی برای حضور در ترکیب تیم هلندی دارد و در پی رسیدن مجدد به تیم ملی (باوجود اعلام خداحافظی اش در زمان کی روش) است پرسپولیس برایش می تواند گزینه ایده آلی باشد. البته که جور کردن پول دستمزد بازیکنی مثل قوچان نژاد هم معضل جدی است، ولی اگر سمیعی، مدیرعامل تازه پرسپولیس بخواهد خودش را در همین ابتدای کار در دل هواداران جا کند، خرید قوچان نژاد می تواند راه حل بسیار مفیدی باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1292

به "کدام بازیکن به پرسپولیس می آید؛ گوچی، رضا یا مرتضی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیکن به پرسپولیس می آید؛ گوچی، رضا یا مرتضی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید