گزینه تازه پرسپولیس برای نیم فصل دوم

به گزارش تا بینهایت، بعد از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس و شکایت او به فیفا، نمی شود دیگر شانسی برای بازگشت این گلر کروات به پرسپولیس متصور شد. از همین رو پرسپولیس باید هرطور شده به فکر جانشینی برای رادو باشد و یک گلر در نیم فصل به خدمت بگیرد.

گزینه تازه پرسپولیس برای نیم فصل دوم

در چند وقت اخیر گزینه های زیادی برای آمدن به پرسپولیس مطرح شدند، ولی احتمال جذبشان میسر نشد.

علیرضا بیرانوند به غیر از مبلغ بالای رضایتنامه، خودش هم گلر گرانقیمتی است و البته قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

پیام نیازمند دیگر گزینه ای بود که حتی پیشنهاد حضور در پرسپولیس به او داده شد، ولی پیام هم با وجود اینکه شانسی برای بازی کردن در لیگ پرتغال ندارد، تصمیم گرفت به نیمکت نشینی اش در پورتومیننزه ادامه دهد و به پرسپولیسی ها جواب منفی داد.

دیگر گزینه پرسپولیس برای خرید در نیم فصل رشید مظاهری گلر پرحاشیه استقلال بود. هرچند هنوز جذب رشید منتفی نشده، ولی شانس پیوستنش به پرسپولیس کم شده است. مظاهری هنوز درگیر گرفتن رضایتنامه برای جدایی از استقلال است و مدیران استقلال هم رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر نخواهند کرد. از طرفی حاشیه های ریز و درشت رشید باعث شد تا یحیی برای جذب او دچار تردید شود و به سراغ گزینه های دیگر برود.

محمدرضا اخباری گلر تراکتور هم دیگر گلر مدنظر پرسپولیسی ها بود که جذب او هم به دلیل بالا بودن مبلغ رضایتنامه و البته رقم درخواستی خودش منتفی است.

طی چند روز گذشته پرسپولیسی ها شرایط احمد گوهری را هم بررسی کردند و حتی صحبت های ابتدایی هم با این دروازه بان اجرا شده است. گوهری به دلیل نگرفتن پول می تواند به صورت یکطرفه قراردادش را با صنعت نفت فسخ کند، ولی تا این لحظه این کار را انجام نداده است.

اما آخرین گزینه ای که سرمربی پرسپولیس برای حضور در این تیم درنظر گرفته است، احسان مرادیان گلر بلند قامت فولاد است. مرادیان که بعد از جدایی فروزان به گلر شماره یک این تیم تبدیل شده بود، در چند بازی آخر تیمش نیمکت نشین شد و حالا بعد از جذب شهاب گردان از طریق فولاد، مرادیان بیشتر از قبل به ترک فولاد نزدیک است.

شنیده ها حاکی از آن است که هم یحیی و هم داوود فنایی نظر مثبتی روی مرادیان دارند و صحبت های ابتدایی هم برای حضور او در پرسپولیس اجرا شده است. با منتفی شدن حضور گلر های سرشناسی مثل بیرانوند، مظاهری، نیازمند و اخباری، به نظر می رسد یکی از بین گوهری یا مرادیان جانشین رادو خواهند شد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2009

به "گزینه تازه پرسپولیس برای نیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه تازه پرسپولیس برای نیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید