گزارش نجوا از سرویس پوش نوتیفیکیشن در دوران کرونا منتشر شد

به گزارش تا بینهایت، برای دریافت مستقیم گزارش نجوا از نوتیفیکیشن های ارسال شده در دوران کرونا کلیک کنید.

گزارش نجوا از سرویس پوش نوتیفیکیشن در دوران کرونا منتشر شد

نجوا به عنوان پرطرفدارترین پلتفرم ارسال پوش نوتیفیکیشن گزارشی از عملکرد سرویس پوش نوتیفیکیشن در دوران کرونا منتشر نموده است. در این گزارش نوتیفیکیشن هایی که در بازه اول بهمن 98 تا سرانجام فروردین 99 ارسال شده اند و در عنوان، متن یا لینک صفحه فرود آن ها کلیدواژه های مرتبط با کرونا آمده، مورد آنالیز قرار گرفته اند. آمار ارائه شده در این گزارش مواردی از جمله نرخ کلیک و میزان ارسال آن ها در مقایسه با نوتیفیکیشن های با موضوعات دیگر را در برمی گیرد.

نجوا در حال حاضر به بیش از 4 هزار وب سایت و اپلیکیشن خدمات ارسال پوش نوتیفیکیشن ارائه می دهد و تعداد کاربران آن به بیش از 80 میلیون کاربر فعال در ماه رسیده است. این گزارش با تحلیل داده های حاصل از رفتار مشتریان نجوا و کاربران آن ها تهیه شده است و این داده ها را در قالب جداول و نمودارهای مقایسه ای در اختیار صاحبان کسب وکارها و علاقمندان دیجیتال مارکتینگ قرار می دهد.

مطابق این گزارش در بازه سه ماهه اوج شیوع کرونا، بیش از 1 میلیارد پوش نوتیفیکیشن از وب سایت ها و اپلیکیشن های مشترک سرویس نجوا ارسال شده است و بیش از 19 میلیون کلیک از جانب کاربران دریافت نموده است. نرخ کلیک بر ارسال پیروز (CTR) در خصوص نوتیفیکیشن های مربوط به کرونا به طور متوسط 1.74 درصد بوده است که به نسبت سایر نوتیفیکیشن ها حدودا 1.5 برابر شده است.

از بخش های جالب توجه گزارش نجوا می توان به ابر کلمات نوتیفیکیشن های مربوط به کرونا در بازه مورد نظر اشاره نمود.

در ادامه نمودارهایی از رشد تعداد نوتیفیکیشن های ارسالی در این بازه زمانی ارائه شده که به مقایسه این آمار با نوتیفیکیشن های دیگر می پردازد.

به علاوه میزان ارسال و کلیک دریافتی نوتیفیکیشن ها در مقیاس زمان نیز آنالیز شده است. مطابق گزارش بیشترین میزان ارسال نوتیفیکیشن در روز در میانه اسفند ماه 98 بوده است که نگرانی ها از شیوع بیماری نیز به تازگی به اوج خود رسیده بود.

گزارش نجوا علت اقبال بیشتر کاربران به پوش نوتیفیکیشن های مربوط به کرونا را انتخاب متناسب تر محتوای پوش نوتیفیکیشن های وب سایت ها و کسب وکارها در این دوران را از علل اقبال بیشتر کاربران می شمارد. اطلاع رسانی در خصوص اخبار کرونا، ارسال توصیه های پزشکی و بهداشتی و معرفی خدمات ویژه کسب وکارها به مشتریان در دوران قرنطینه از جمله محتواهای برگزیده و مناسب ارزیابی شده اند. افزایش استفاده مردم از اینترنت در روزهای قرنطینه که اهمیت ابزارهای آنلاین اطلاع رسانی را دوچندان نموده است نیز از عوامل بهبود آمار نوتیفیکیشن های مرتبط با کروناست.

این گزارش می تواند برای تمام کسب وکارهای آنلاین و وب سایت هایی که از سرویس پوش نوتیفیکیشن استفاده می نمایند و تمامی علاقمندان حوزه تبلیغات آنلاین، جالب توجه و مفید واقع گردد.

گزارش نجوا از نوتیفیکیشن های ارسال شده در دوران کرونا را می توانید از اینجا دانلود کنید یا در اینجا بخوانید.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 14 تیر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 976

به "گزارش نجوا از سرویس پوش نوتیفیکیشن در دوران کرونا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نجوا از سرویس پوش نوتیفیکیشن در دوران کرونا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید