5200 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان گیلان جمع آوری شد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از شناسایی و جمع آوری 5200 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز پس از تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیرمجاز رمز ارز در استان خبر می دهد و می گوید این دستگاه ها بالغ بر 42 میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد نموده اند.

5200 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان گیلان جمع آوری شد

به گزارش وزارت نیرو، محمداسماعیل هنرمند در این باره گفت: بر اساس پایش اندازه و نحوه مصرف برق مشترکان و بعلاوه بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعاب های برق، در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی، سایر مشترکان و بعلاوه مبارزه با انشعاب های غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در تاریخ 8 تیر ماه در شهرستان های رشت، رودسر، فومن و تالش تعداد 122 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان توضیح داد: با تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیر مجاز رمز ارز در استان با حضور دستگاه های اجرایی، قضایی و امنیتی تا کنون، حدود 5200 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده است که بالغ بر 42 میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده اند.

هنرمند اضافه نمود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده دستگاه های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره 121 اطلاع رسانی کرده تا از این طریق با شناسایی و جمع آوری این مراکز غیرمجاز به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان یاری نمایند.

وی در خاتمه تاکید نمود: افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی نمایند، حداکثر تا 20 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1728

به "5200 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان گیلان جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5200 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان گیلان جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید