آخرین شرایط بیماری خواننده مطرح ایرانی پاپ ، 9 ماه درگیر بیماری بودم ...

به گزارش تا بینهایت، محسن ابراهیم زاده درحالی شب گذشته، پس از 9 ماه، در تهران به روی صحنه رفت که علت این مدت دوری وی از سن، بیماری مرتبط با صدای او بوده است.

آخرین شرایط بیماری خواننده مطرح ایرانی پاپ ، 9 ماه درگیر بیماری بودم ...

به گزارش خبرنگاران، پس از آن که موج کنسرت های پاپ کشور در اوایل بهمن به راه افتاد، غیبت یک نام، سوالات بسیاری را برانگیخت. محسن ابراهیم زاده غائب بزرگ دو ماه سرانجامی سال گذشته بود که عده ای صحبت از ممنوع الکاری او می کردند اما اجرای محدود چند کنسرت در شهرستان، به این شائبه سرانجام داد اما همچنان سوال اصلی آن بود که چرا این خواننده پرطرفدار، در فصل داغ کنسرت ها، به روی صحنه نمی رود.

ابراهیم زاده در اجرای شب گذشته خود که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید، رمزگشایی کرد و در این ارتباط گفت: بالاخره بعد از 9 ماه توانستم در تهران کنسرت بگذارم. من این 9 ماه درگیر بیماری بودم. صدای من مشکل پیدا نموده بود که خدا را شکر، خوب شد ولی دوران خیلی سختی بود.

ابراهیم زاده در حین اجرای شب گذشته، انرژی بسیاری گذاشت و تحریرهایی در اوج اجرا کرد که پس از سرانجام چند نمونه از این تحریرها گفت: خدا را شکر خوب شدم. کنسرت شب گذشته ابراهیم زاده طی 2 سانس برگزار گردید که گزارش تفصیلی از این اجرا، فردا منتشر می گردد.

  • خواننده معروف: بیماری من قابل درمان نیست | عمر دست خداست
  • عکس | چهره نو سالار عقیلی خبرساز شد | نگرانی هواداران خواننده مطرح کشور
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2230

به "آخرین شرایط بیماری خواننده مطرح ایرانی پاپ ، 9 ماه درگیر بیماری بودم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بیماری خواننده مطرح ایرانی پاپ ، 9 ماه درگیر بیماری بودم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید