شروع ساخت خانه ملی اسکواش با حضور علی نژاد

به گزارش تا بینهایت، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم کلنگ زنی خانه ملی اسکواش کشور حاضر شد.

شروع ساخت خانه ملی اسکواش با حضور علی نژاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مراسم افتتاح عملیات اجرایی پروژه احداث، بازسازی و توسعه مجموعه اسکواش انقلاب، با حضور مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز و باشگاه انقلاب، صبح امروز (یکشنبه) برگزار گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قرار است این پروژه کمتر از هفت ماه برای میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در شهریور ماه آماده و به عنوان خانه ملی اسکواش ایران افتتاح گردد. برگزاری این مسابقات می تواند امتیاز مثبتی برای اسکواش ایران و اخذ میزبانی رقابت های دنیای باشد.

علی نژاد در این مراسم گفت: فدراسیون دنیای برای اهدای میزبانی ها به هر کشوری، استانداردهایی دارد و باید در آن کشور، 14 کورت و یک مین کورت شیشه ای وجود داشته باشد. ما این شرایط را در ایران نداشتیم. خوشبختانه با این کلنگ زنی و مشارکت بخش خصوصی شرکت دیلمان قرار است این مجموعه ظرف شش ماه ساخته و این مشکل رفع گردد.

وی اضافه کرد: این کورت ها در توسعه اسکواش در کشور و اخذ میزبانی های قاره ای و دنیای، نقش بسزایی خواهد داشت. از فدراسیون اسکواش، همکاران آن و نیز شرکت توسعه تشکر می کنیم که در این موضوع نقش بسزایی داشتند. امیدوارم تا شش ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم. اختصاص زمین به این کورت ها و توافقات شکل گرفته شده، از حمایت های وزارت ورزش است. هر چند وزارت در بخش تسهیلات هم به این فدراسیون یاری می نماید، اما سرمایه گذاری این موضوع با بخش خصوصی است. این باعث افتخار و مباهات است که فدراسیون اسکواش چنین جذب سرمایه ای را انجام داده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: ظرفیت های قانونی خوب در رابطه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است و این آمادگی را داریم تا در صورت تمایل مشارکت بخش خصوصی، به وسیله استان ها و فدراسیون ها قراردادهای منصفانه ای فراهم کنیم تا بتوانند سرمایه گذاری نمایند. در قانون دیده شده که می توانیم مکان نیمه کاره ای را به بخش خصوصی واگذار کنیم و آنها تأمین نمایند و مالکیت نیز به آنان واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1441

به "شروع ساخت خانه ملی اسکواش با حضور علی نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت خانه ملی اسکواش با حضور علی نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید