آیدین مهدی زاده دبیر رویداد ایده آزاد اسباب بازی کانون شد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - آیدین مهدی زاده به عنوان دبیر چهارمین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منصوب شد.

آیدین مهدی زاده دبیر رویداد ایده آزاد اسباب بازی کانون شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون در حکم آیدین مهدی زاده به دانش، تعهد و تجربه های ارزشمند او در حوزه طراحی، پژوهش و فراوری اسباب بازی اشاره و وی را به عنوان دبیر این رویداد معرفی نموده است.

محسن حموله در این حکم اظهار امیدواری نموده است تا با هم فکری و تعامل با اساتید و دست اندرکاران این صنعت، نسل جدیدی از افراد علاقه مند به طراحی، شناسایی و به جامعه فراورینمایندگان اسباب بازی معرفی شوند.

وی همچنین از مهدی زاده خواسته است تا برای ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت و فناوری مبتنی بر نوآوری در صنعت اسباب بازی ایرانی و اعتباربخشی به فعالیت های محققان این صنعت بیش از پیش کوشا باشد.

بر اساس این خبر، طراحان و ایده پردازان عرصه اسباب بازی تا اول اردیبهشت 1400 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی ideaazad.ir با مطالعه شرایط عمومی شرکت، اقدام به ثبت نام و بارگذاری ایده اولیه خود نمایند.

رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی با هدف شناسایی قابلیت ها و استعدادهای طراحان جوان و همچنین راهنمایی و حمایت از هنرمندان علاقه مند به طراحی اسباب بازی و فراهم آوردن عرصه ای برای نمایاندن خلاقیت ها و قابلیت های هنرمندان نواندیش و ایجاد انگیزه برای طراحان و ایده پردازان حوزه اسباب بازی ایرانی از سوی اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سال فراوری، پشتیبانی و مانع زدایی برنامه ریزی شده است.

این رویداد ملی زمینه همکاری و هم افزایی پژوهش گران، طراحان، فراورینمایندگان، سرمایه گذاران، دست اندرکاران و توزیع نمایندگان اسباب بازی را فراهم می آورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1556

به "آیدین مهدی زاده دبیر رویداد ایده آزاد اسباب بازی کانون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیدین مهدی زاده دبیر رویداد ایده آزاد اسباب بازی کانون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید