انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه:موج بالای مهاجرت متخصصین بیهوشی از کشور و خالی ماندن صندلی های دستیاری

به گزارش تا بینهایت، سلیمی گفت: عدم تمایل پزشکان جوان به دستیاری بیهوشی و خالی ماندن صندلی های دستیاری بیهوشی در دانشگاههای مختلف کشور موید این موضوع و بحران در آینده سلامت کشور می باشد.

انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه:موج بالای مهاجرت متخصصین بیهوشی از کشور و خالی ماندن صندلی های دستیاری

نشست صنفی متخصصین بیهوشی و مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان گیلان در رابطه با لزوم بازنگری در تعرفه های القا بیهوشی، بویژه تعرفه های اعمال غیر ضرور زیبایی برگزار گردید.

به گزارش سایت دیار میرزا؛ در این نشست علاوه بر اظهار نظر نمایندگان متخصص بیهوشی مراکز مختلف، دکتر علیرضا سلیمی رییس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور در سخنانی به صورت وبیناری علاوه بر قدردانی از انجمن بیهوشی گیلان و نقش محوری این استان در امور علمی و صنفی کشور بر لزوم تغییر نگرش به آینده علمی و صنفی رشته بیهوشی به وسیله مسئولین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید نمود.

وی با اشاره به موج بالای مهاجرت متخصصین بیهوشی از کشور به همراه عدم تمایل متخصصین بیهوشی در ادامه فعالیت در این رشته و بالا رفتن میانگین سنی متخصصین بیهوشی کشور گفت: عدم تمایل پزشکان جوان به دستیاری بیهوشی و خالی ماندن صندلی های دستیاری بیهوشی در دانشگاههای مختلف کشور موید این موضوع و بحران در آینده سلامت کشور می باشد و لازمه پیشگیری از بحران لزوم عدالت بین رشته ای می باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2232

به "انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه:موج بالای مهاجرت متخصصین بیهوشی از کشور و خالی ماندن صندلی های دستیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه:موج بالای مهاجرت متخصصین بیهوشی از کشور و خالی ماندن صندلی های دستیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید