انگیزه نکونام برای دشت سه امتیاز در کنار خلیج فارس

به گزارش تا بینهایت، در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های نفت مسجدسلمان، نفت آبادان و فولاد رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

انگیزه نکونام برای دشت سه امتیاز در کنار خلیج فارس

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم لیگ برتر کشور، فردا، جمعه برگزار می شود که شاگردان تارتار میهمان پیکان هستند، نفت آبادان از سایپا پذیرایی می کند و شاگردان نکونام در دیداری خارج از خانه به مصاف شاهین بوشهر می روند.

پیکان - نفت مسجدسلمان

مسجدسلیمانی ها که در لیگ نوزدهم با انگیزه و متفاوت تر از فصل گذشته پا به لیگ برتر گذشته اند، در فصل جاری تاکنون شکستی در کارنامه نداشته اند و با پنج امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر جای گرفته اند.

اما بر خلاف روند خوب نفتی ها در لیگ نوزدهم، این تیم به دلیل مسائل مالی در شرایط بدی قرار گرفته است و همین باعث شده که تارتار مسوولان این باشگاه را تهدید به رفتن کند. اتفاقی که این روزها تمام تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

دو تیم نفت و پیکان هم امتیاز هستند ولی شاگردان فرکی به دلیل تفاضل گل در رده یازدهم قرار دارند. برد در این دیدار می تواند به ارتقا دو تیم در صورت لغزش سه تیم شش امتیازی جدول کمک کند.

پیکان از ساعت 16 روز جمعه پذیرای شاگردان تارتار است.

نفت آبادان- سایپا

نفت آبادان هم امسال علی رغم محدودیت ها و مسائل مالی تا این جای مسابقات خوش درخشیده و از پنج بازی به هشت امتیاز دست پیدا کرده ولی این تیم دچار چالش شده است و اسکوچیچ نیز مثل تاتار ساز جدایی کوک کرده و او هم اعلام کرده است که طی چند روز آینده آبادان را ترک می کند.

نفت آبادان که این روزها با حواشی بسیار دست و پنجه نرم می کند، فردا رو در روی سایپایی قرار می گیرد که با آرامش بیشتری خود را برای بازی با نفت آماده کرده است. تقابل نفت و سایپا اهمیت زیادی برای دو تیم دارد زیرا در حال حاضر نفت با 8 امتیاز و سایپا با 7 امتیاز به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار دارند ولی آن چه برگ برنده شاگردان اسکوچیچ در این مسابقه است، هواداران تیمش هستند که مطمئنا کار را برای حریفان سخت خواهند کرد.

نفت از ساعت 17:15 روز جمعه میزبان سایپا است.

شاهین بوشهر- فولاد

فولاد که با شکست برابر فجرسپاسی در جام حذفی یکی از راه های رسیدن به آسیا را از دست داده، اکنون تمام هم و غم خود را برای موفقیت در لیگ برتر گذاشته است. شاگردان نکونام که با تساوی هفته گذشته برابر پیکان به دیدار با شاگردان ویسی رسیده اند، برای خارج شدن از زیر فشار تعدادی از هواداران معترض، برای موفقیت در این دیدار انگیزه دو چندان دارند.

فولاد در حال حاضر با شش امتیاز در رده نهم قرار گرفته است و با کسب این پیروزی و در صورت لغزش سایر رقبا می تواند در جدول رده بندی جهش داشته باشد. البته فولادی ها برابر حریف خود که هدایت آن را عبدالله ویسی برعهده دارد، کار آسانی ندارند زیرا ویسی که تیمش قعرنشین است برای جدایی از انتهای جدول به برد در این بازی نیاز مبرم دارد، ضمن این که خود ویسی هم برای کسب امتیاز از تیمی که در گذشته در آن توپ می زده، انگیزه دوچندان دارد.

فولاد از ساعت 17:15 روز جمعه در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم شاهین بوشهر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 432

به "انگیزه نکونام برای دشت سه امتیاز در کنار خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه نکونام برای دشت سه امتیاز در کنار خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید