مطهری در نشست خبری: پای بازیکنان پرسپولیس را باید طلا گرفت خبرنگاران

به گزارش تا بینهایت، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید پای بازیکنان ما که فوق العاده زحمتکش و جنجگو ظاهر شدند طلا گرفت.

مطهری در نشست خبری: پای بازیکنان پرسپولیس را باید طلا گرفت خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: باید پیشاپیش نوروز باستانی را خدمت مردم ایران و طرفداران پرسپولیس تبریک بگویم و امیدوارم چشم هیچ پدر و مادری در سال 1400 بدی ها و نامهربانی های روزگار را نبیند. همین چند روز قبل چهلمین روز درگذشت علی و مهرداد بود. این اتفاق خیلی تاسف آور بود و روح شان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

وی ادامه داد: سال پرفراز و نشیبی بود سختی های زیادی کشیدیم. از لحاظ مدیریتی سال سختی داشتیم و در نهایت تیم به فینال آسیا رفت و با آن اختلاف امتیاز قهرمان لیگ برتر شد. شرایط دشواری را در این سال سخت پشت سر گذاشتیم. تمام ارکان باشگاه و مدیران جدید که به پرسپولیس آمدند زحمت کشیدند تا خنده بر لب های طرفداران بیاید. می دانیم خیلی کار سختی بود. بازیکنان ما نهایت انرژی و کوشش خود را به کار گرفتند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: باید به آن ها خسته نباشید و دست مریزاد بگویم که با کوشش بی وقفه 10 ماه بدون اسراحت تمرین و بازی کردند. باید پای بازیکنان ما که فوق العاده زحمتکش و جنجگو ظاهر شدند طلا گرفت.

مطهری افزود: تمام تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. خیلی مهم است در 15-20 اول به تیم حریف گل بزنیم تا جریان بازی به سود ما گردد. ریتم و ضرب آهنگ بازی باید از سوی پرسپولیس کاملا کنترل گردد. این ریتم مانند موجی است که به سمت ساحل می آید. زمانی خیلی پرفشار و خروشان است و زمانی هم باید کنترل شده در اختیار ما باشد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با استفاده از نقاط ضعف حریف بتوانیم سه امتیاز را به طرفداران خوب مان عیدی بدهیم. تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند. نفت مسجد سلیمان هم با کادرفنی جدیدش در دو بازی اخیر با آرایش تیمی متفاوت بازی نموده است. کاملا این تیم را رصد و بررسی نموده ایم. ان شالله بتوانیم با فوتبال خیلی خوب و قابل قبول سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در نقل و انقالات گفت: مغانلو، فرجی و ترابی در لیست ما بودند و با زحمت باشگاه توانستیم آن ها را جذب کنیم. درباره محمد انصاری هم باید بگویم روز یکشنبه که اصلا این بحث ها نبود در جریان بازی منتخب سرخابی ها با رسانه ورزش در این مورد سوال پرسیدند که تعجب کردم این بحث چگونه باز شده است.

وی افزود: انصاری بازیکن ما است و با پرسپولیس قرارداد دارد. کادرفنی و باشگاه مخالف جدایی انصاری بودند و اصلا در جریان هم نبودیم تا اینکه روز گذشته با ما صحبت کرد. با پرسپولیس قرار داد دارد و وی را می خواهیم، اما اینکه با استفاده از بندی در قراردادش بخواهد آن را فسخ کند، در جریان نیستم و مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده هستند.

مربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی احمد نوراللهی در سرانجام فصل شرح داد: قرارداد بعضی بازیکنان در سرانجام فصل تمام می گردد و حق طبیعی هر بازیکنی است که برای آینده اش تصمیم بگیرد، اما نوراللهی بازیکن توانمند و خوب ما است که سال ها در پرسپویلس زحمت کشیده است. باشگاه هم جلساتی با وی برگزار نموده که تا قراردادش تمدید گردد، اما نمی دانم چرا الان درباره این مسائل صحبت می نمایند. نوراللهی صادقانه و متعهدانه کارش را انجام می دهد و ان شالله تمدید قرارداد بازیکنان هم به خوبی صورت می گیرد و مسئله ای نیست.

مطهری درباره آخرین شرایط عیسی آل کثیر شرح داد: وی از 13 فروردین می تواند بازی کند، اما به دلیل محرومیت اکنون نمی تواند با ما تمرین کند. خودش کارش را به شکل محدود انجام می دهد. وی ناجوانمردانه محروم شد، اما امیدوارم پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به پرسپولیس یاری کند.

وی درباره نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس مقابل نفت گفت: محروم و مصدوم نداریم، اما تمام بچه ها در اختیار تیم هستند و به شکلی کار می کنیم در آخرین بازی سال 99 هدیه خوبی به طرفداران بدهیم و با صدرنشینی این سال را به اتمام برسانیم.

مربی پرسپولیس درباره بحث سلب میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهاتی بیان کرد: خیلی می شنوم مدیران ما لابی ننموده و نتوانستند میزبانی بگیرند. ابتدا باید واقع گرایانه به این مسائل نگاه کنیم. از لحاظ ساختاری در بسیاری از بحث ها ضعیف هستیم. پرسپولیس هم برای کسب میزبانی کوشش زیای کرد، اما می دانیم خیلی شرایط برای میزبانی ایران فراهم نبود. با این وجود پرسپولیس به فینال آسیا رفت.

مطهری افزود:، اما درباره اینکه می گویند مدیران سابق ما لابی نکردند، اما باید بگویم آن ها خیلی خوب لابی بلد هستند، اما این لابی ها را برای خودشان می نمایند تا در AFC پست و مقام بگیرند. آن ها برای فوتبال ایران لابی نکردند که اکنون ثمره اش را می بینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1529

به "مطهری در نشست خبری: پای بازیکنان پرسپولیس را باید طلا گرفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری در نشست خبری: پای بازیکنان پرسپولیس را باید طلا گرفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید