بازدید فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت از خبرنگاران

به گزارش تا بینهایت، فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت در این بازدید گفت: رسانه ها به عنوان سربازان جبهه نرم هستند.

بازدید فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت از خبرنگاران

به گزارش خبرنگار از ، امیر دریا دار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت در بازدید از خبرنگاران صدا وسیمای مرکز گیلان گفت: بیمارستان ولیعصرنیروی دریایی رشت با 80 تخت بیمارستانی در حال درمان بیماران کرونایی است .

او با بیان اینکه، رسانه ها به عنوان سربازان جبهه نرم هستند، افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی، رسانه ها نقش مهمی درخنثی سازی توطئه دشمنان دارند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت گفت: رسانه ها مایه دلگرمی نیروی دریایی هستند و انگیزه ما را برای خدمات رسانی بیشتر دوچندان می کند.

امیر دریا دار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به تلاش این نیرو ها در کمک به کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا افزود: بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی ارتش در رشت به عنوان سومین بیمارستان معین با ظرفیت 80 تخت، بیماران کرونایی را درمان می کند.

او با تبریک هفته ارتش، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا رژه خودرویی ارتش امسال با حضور خودرو های خدمت رسان در زمینه گند زدایی برگزار می شود و ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت خدمت رسانی به مردم را در عرصه بهداشتی به نمایش می گذارند.

مرتضی نعمتی مدیر خبرنگاران مرکز گیلان هم در این بازدید به نقش تاثیر گذار رسانه در اطلاع رسانی و آگاه بخشی اجتماعی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران خبرنگاران با سخت کوشی هرچه تمام تر در همه مناسبت ها و عرصه ها حضوری فعال دارند.

او با اشاره با قدردانی از تلاش های نیروی دریای در پیشگیری و درمان بیماری کرونا شرح داد: خبرنگاران با تهیه گزارشی از بیمارستان ولیعصر نیروی دریای ارتش توانست فعالیت کادر درمان این بیمارستان را برای پخش استانی و کشوری به تصویر بکشد.

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 921

به "بازدید فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم نداجای رشت از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید