بازگشایی پساکرونایی به ضرر پینترست شد

به گزارش تا بینهایت، پینترست هشدار داد رشد شمار کاربران در آمریکا که ارزشمندترین بازار این شبکه اجتماعی است، آهسته خواهد شد که نشانه تشویق شدن مردم به سمت سرگرمی و ارتباطات دیگر در بازگشایی های پساکرونایی است.

بازگشایی پساکرونایی به ضرر پینترست شد

پینترست پیش بینی کرد رشد ماهانه شمار کاربرانش در آمریکا در سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یکنواخت خواهد بود.

این شرکت شبکه اجتماعی در بیانیه ای بیان کرد قرنطینه ها در طول سال 2020 به رشد بیشتر کاربران به خصوص در آمریکا که خدمات این شرکت برای مدت طولانیتری موجود بوده، یاری کرد اما از اواسط مارس با کاهش محدودیتهای کرونایی، رشد ماهانه شمار کاربران آمریکایی آهسته و تعامل آنها کمتر شد.

در دوران قرنطینه که مردم مجبور بودند در خانه بمانند و زمان بیشتری را در فضای آنلاین سپری می کردند، پینترست یکی از بزرگترین برندگان این شرایط بود و تا انتها مارس سال جاری، شمار جست و جوهای محصولات توسط کاربران در این پلتفرم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 برابر شد.

اکنون که بیش از یک میلیارد دوز واکسن کووید 19 توزیع شده است، مصرف نمایندگان اوقات بیشتری را در محیط بیرون از خانه سپری می نماید و بعضی از آنها ممکن است از شبکه اجتماعی و خدمات اینترنتی دیگر، کمتر استفاده نمایند.

فروش سه ماهه نخست پینترست با هزینه بیشتر از سوی تبلیغات نمایندگان کوچک و متوسط، بالاتر از حد انتظار تحلیلگران بود. این شرکت در درآمدزایی از بازارهای بین المللی هم عملکرد خوبی داشت و درآمدش با 78 درصد افزایش، به 485 میلیون دلار رسید. وال استریت درآمد پینترست را 472 میلیون دلار پیش بینی نموده بود.

این شرکت در انتها سه ماهه اول 478 میلیون کاربر ماهانه داشت که 30 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشتند و این رشد مطابق با پیش بینی تحلیلگران بود.

سودی که پینترست بدون در نظر دریافت بعضی موارد گزارش کرد، 11 سنت به ازای هر سهم بود که بسیار بالاتر از میزان پیش بینی وال استریت بود. این شرکت بیان کرد به عبور از میان ابهامات موجود ناشی از پاندمی دنیا ادامه می دهد. این هشدار در سه ماهه گذشته نیز به سرمایه گذاران داده شده بود.

عمده درآمد پینترست از تبلیغات در آمریکاست اما این شرکت اخیرا برنامه هایی را برای توسعه کسب و کار تبلیغات به آمریکای لاتین اعلام نموده است. حدود 80 درصد از کاربران پینترست خارج از آمریکا هستند اما کسب و کار بین المللی، تنها یک پنجم از کل فروش این شرکت را تشکیل می دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پینترست انتظار دارد درآمدش در سه ماهه دوم حدود 105 درصد بر مبنای سال به سال رشد کند که بسیار سریعتر از برآورد تحلیلگران است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1620

به "بازگشایی پساکرونایی به ضرر پینترست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی پساکرونایی به ضرر پینترست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید