با یاری های نقدی عید را به خانه نیازمندان می بریم

به گزارش تا بینهایت، سال جاری با شیوع بیماری کرونا ایستگاه های جشن نیکوکاری دایر نمی گردد و مردم می توانند با یاری های نقدی اشان در پویش عید را به خانه هایشان ببریم شرکت نمایند.

با یاری های نقدی عید را به خانه نیازمندان می بریم

جهت دریافت خدمات آلاچیق قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

خبرنگاران-زینب زینال زاده: هر سال در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های احتیاجمند به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) دایر می شد. شهروندان به وسیله کمک های نقدی و غیر نقدی مانند اهدای لباس و کفش در این جشن شرکت می کردند. سال جاری به سبب شیوع ناگهانی ویروس کرونا این جشن برگزار نمی گردد.

سید ابوالفضل پرپنجی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هر سال با مشارکت و همدلی مردم نوع­دوست اقلام مورد احتیاج احتیاجمندان تهیه و به دستشان می رسید. سال جاری برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی دایر نمی گردد.

او ادامه داد: در چنین وضعیتی نمی توان مددجویان احتیاجمند تحت پوشش کمیته امداد را فراموش کرد. آنها احتیاجمند حمایت هستند و باید چون سال های گذشته با تامین مایحتاج عیدانه، بهارشان را دلپذیر و شاد کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که سال جاری کمک های غیر نقدی جمع آوری نمی گردد اما مردم می توانند به وسیله اهدای کمک های نقدی در این امر خداپسندانه شرکت نمایند، گفت: برای رفاه بیشتر شهروندان تدابیری اندیشیده شده است تا به صورت آانلاین و بدون اینکه از منزل خارج شوند در جشن نیکوکاری شرکت نمایند و شادی فرارسیدن بهار را با احتیاجمندان تقسیم نمایند.

به گفته او شهروندان به وسیله 4 روش می توانند در جشن نیکوکاری شرکت نمایند:

1- به وسیله تلفن ثابت و شماره گیری 7355 و ثبت عدد 16.

2- شماره گیری کد دستوری #1*8877*

3- انتقال وجه نقد به شماره کارت 6037997900002008.

4- ورود به سایت tehran.emdad.ir و انتخاب گزینه می خواهم کمک کنم.

با این روش ها امیدوارم چون سال های گذشته، مردم صحنه های زیبایی از همدلی و مهرورزی را به تصویر بکشند و ما را در کمک و حمایت از احتیاجمندان کمک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 755

به "با یاری های نقدی عید را به خانه نیازمندان می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یاری های نقدی عید را به خانه نیازمندان می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید