برای اسکوچیچ با نفت آبادان تعامل می کنیم، منتظر فیفادی هستیم

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی ابتدا در خصوص برنامه های آینده تیم ملی فوتبال ایران گفت: بر اساس اطلاعاتی که به صورت شفاهی از منابع مطلع در فیفا و کمیته مسابقات AFC دریافت شده فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه های اکتبر و سپتامبر است با این وجود تصمیم نهایی در خصوص اعلام برنامه مسابقات با بررسی شرایط کشورهای مختلف جهان و شرایط کنترل بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

برای اسکوچیچ با نفت آبادان تعامل می کنیم، منتظر فیفادی هستیم

وی در خصوص آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت اسکوچیچ نیز گفت: صحبت و مذاکرات با آقای اسکوچیچ از طریق آقای نبی دبیرکل فدراسیون و اینجانب دنبال می شود و با ایشان در ارتباط کامل قرار داریم. با توجه به معین شدن شرایط و برنامه مسابقات لیگ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان پیش از آغاز رقابت ها به ایران باز خواهند گشت و در کنار کریم باقری و دو دستیار خارجی دیگر مسابقات را زیر نظر می گیرند. همچنین پس از قطعی شدن تاریخ های جدید فیفادی و برنامه مسابقات در خصوص اردو و تمرینات تیم های ملی تصمیم گیری می شود.

خراطی در سرانجام با اشاره به موضوع شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی فعلی تیم ملی گفت: در این خصوص مکاتباتی با باشگاه صنعت نفت و سایر مبادی ذیربط داشته ایم و قطعاً با مساعدت این باشگاه و تعامل فی مابین تلاش می کنیم این مساله را به نحو مطلوب حل و فصل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1005

به "برای اسکوچیچ با نفت آبادان تعامل می کنیم، منتظر فیفادی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اسکوچیچ با نفت آبادان تعامل می کنیم، منتظر فیفادی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید