تصاویر ، لوکس ترین ساعت های هوشمند جهان؛ از 60 تا 80 میلیون تومان

به گزارش تا بینهایت، گجت نیوز نوشت: گارمین، برند معروف و محبوب سازنده ساعت ، از نسل تازه ساعت های هوشمند خود که شامل پنج ساعت از سری تیتانیوم MARQ است، رونمایی کرد.

تصاویر ، لوکس ترین ساعت های هوشمند جهان؛ از 60 تا 80 میلیون تومان

چند روز پیش، این شرکت آمریکایی نسل دوم ساعت های هوشمند MARQ را معرفی کرد که از پنج محصول لوکس با قیمتی بین 1900 تا 2400 دلار تشکیل شده و علاقه مندان ساعت های هوشمند را به خود جذب نموده است.

اول از همه، سری ساعت های نسل دوم MARQ از مواد درجه یک مانند کریستال یاقوت کبود، سرامیک و نایلون ژاکارد ساخته شده اند. شرکت گارمین بعلاوه از وجود موادی مانند تیتانیوم و چرم درون آنها خبر می دهد. این ساعت ها دارای بندهای متفاوت و جذابی هستند و همه آنها از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده اند که پنج برابر قوی تر و سخت تر از بیشتر فولادهاست. بنابراین، در مقایسه با فولاد ضد زنگ، تیتانیوم سبک تر و مقاوم تر در برابر خراش عمل خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | دندان های ترسناکی که از دهان افعی اقیانوس بیرون می جهند!

علاوه براین، ساعت های هوشمند گارمین با صفحه نمایش AMOLED عرضه شده اند. شرکت گارمین بعلاوه وعده دوام باتری تا 16 روز را در این سری از ساعت های هوشمند نو خود داده است.

برخلاف ساعت های هوشمند قبلی، ساعت های نو شامل پشتیبانی از GNSS چند باند، GPS چند فرکانس و فناوری Garmin SatIQ هستند که می تواند دقت موقعیت یابی برتر را در هر محیطی و در عین حال بهینه سازی عمر باتری ارائه دهند.

تمامی ساعت های هوشمند گارمین که بخشی از مجموعه MARQ محسوب می شوند، شامل مجموعه ویژگی های سلامت و تندرستی 24 ساعته گارمین، از جمله مانیتور ضربان قلب، نظارت بر نرمال بودن تعداد تنفس، کنترل استرس و نظارت بر ساعت خواب هستند. به علاوه، این سری از ساعت های هوشمند گارمین به زودی به قابلیت ارائه توصیه برای جلوگیری از خستگی ناشی از یک پرواز طولانی (Jet Lag Adviser) مجهز خواهند شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2142

به "تصاویر ، لوکس ترین ساعت های هوشمند جهان؛ از 60 تا 80 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، لوکس ترین ساعت های هوشمند جهان؛ از 60 تا 80 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید