ثبت درخواست اعطای وام برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان امکان پذیر شد

به گزارش تا بینهایت، دانشجویان متقاضی دریافت انواع وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از امروز، 15 بهمن ماه می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

ثبت درخواست اعطای وام برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان امکان پذیر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام اعطای وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای نیمسال دوم تحصیلی 99-98 از امروز، 15 بهمن ماه شروع شد.

بر این اساس، دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست خود برای اخذ انواع وام های دانشجویی اقدام نمایند.

دانشجویان برای انجام پروسه ثبت نام جهت اخذ انواع وام های دانشجویی می توانند به سامانه www.bp.swf.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، در نیمسال اول تحصیلی 99-98 تعداد 22 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در سامانه صندوق رفاه دانشجویان درخواست اختصاص وام دانشجویی داده بودند و از این تعداد 122 نفر متقاضی دریافت وام تحصیلی و 105 نفر متقاضی دریافت وام ضروری بودند و 8 نفر برای وام شهریه، 11 نفر برای وام بنیاد علوی و 2 نفر برای وام ودیعه مسکن و 2 نفر برای وام زیارت عتبات عالیات و 2 نفر نیز برای وام ازدواج درخواست تخصیص اعتبار داده بودند که این تسهیلات دانشجویی به آنان تعلق گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 774

به "ثبت درخواست اعطای وام برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت درخواست اعطای وام برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید