ثبت نام واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر تهران تمدید شد

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از تمدید مهلت ثبت نام برای واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر و بسته بندی تا یک ماه دیگر اطلاع داد و گفت: قیمت هر متر زمین برای اهالی چاپ و نشر متری 85 هزار تومان است.

ثبت نام واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر تهران تمدید شد

مصطفی تینای تهرانی نائب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام برای فروش زمین های شهرک چاپ و نشر تهران گفت: حدود یک ماه پیش فراخوان ثبت نام برای واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر و بسته بندی تهران را اعلام کردیم و بنا داشتیم تا فرصت یک ماهه ای برای این منظور در نظر بگیریم.

وی اضافه نمود: اما با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی ناشران آن چنان که مد نظر و قابل انتظار بود نبود، البته یکی از مهمترین دلایل این امر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بود که بازدید از منطقه و پیگیری های لازم را اندکی با دشواری روبرو می کرد.

تهرانی گفت: بنابراین در نظر داریم تا این فرصت را یک ماه دیگر تمدید کنیم و ناشرانی که تمایل به فعالیت در شهرک صنعتی چاپ و نشر و بسته بندی تهران دارند، می توانند با مراجعه به اتحادیه برای بازدید از زمین و آنالیز شرایط لازم اقدام نمایند.

نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران گفت: اگر میزان تقاضا برای واگذاری زمین به حد نصاب برسد ، ساخت و تجهیز شهرک صنعتی هر چه سریعتر شروع خواهد شد، البته هم اکنون رکودی در همه فعالیت ها قابل مشاهده است و برای هر سرمایه گذاری جدید باید منتظر تشکیل کابینه دولت جدید بود.

تهرانی با اشاره به نقطه جغرافیایی شهرک صنعتی چاپ و نشر تهران گفت: این شهرک در اتوبان قم ، 20 کیلیومتری عوارضی قرار گرفته است و اکنون قیمتی که با اقدامات زیربنایی برای هر متر مربع آن در نظر گرفته شده است، متری 85 هزار تومان است.

این مقام مسئول هم چنین در اشاره به ساخت شهرک چاپ و نشر تهران گفت: طرح ساخت شهرک چاپ و نشر تهران سال هاست که در دست پیگیری است، که امیدواریم با حمایت های مسئولان ساخت این شهرک به زودی تحقق یابد.

وی ادامه داد: اگر شهرک چاپ و نشر تهران تأسیس گردد، سکوی پرشی خواهد بود برای صنعت چاپ، چرا که با قرار دریافت همه ابعاد صنعت چاپ در یک مجموعه می توان از توانایی ها در سطح بالاتری بهره برد ، برنامه ریزی، مدیریت، رسیدگی به مسائل و نیازها در حوزه صنعت چاپ بهتری سهل تر و سریع تر پیگیری می گردد.

تهرانی توضیح داد: هم چنین ساخت شهرک چاپ و نشر می تواند زمینه عظیمی برای فعالیت سرمایه گذاران عظیم باشد تا با سود مالی مناسب چرخ صنعت چاپ نیز به گردش درآید.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 943

به "ثبت نام واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر تهران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام واگذاری زمین های شهرک چاپ و نشر تهران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید